diumenge, 29 d'octubre 2017 de les 10:00 h a les 15:00 h

Activitat organitzada per:

Descarrega
més informació

Diumenge 29 d'octubre de 2017 celebrarem la 3ª Festa BBVA de Tardor a l'Espai Natura.

L'Espai Natura Sabadell celebra l'arribada de la Tardor. Aquesta festa està dedicada als productes propis d'aquesta estació de l'any i pretén oferir la possibilitat de gaudir d'un dia a l'aire lliure participant en activitats de coneixement del mon rural.

Amb la Festa de Tardor us obrim les portes de la masia i el bosc de Can Deu perquè pugueu participar d'activitats per a conèixer aspectes de la vida tradicional relacionats amb aquesta estació de l'any tot gaudint d'una diada de contacte amb la natura i amb els productes de tardor. Totes les activitats són gratuïtes.

30102016-_DSC0021

L'edició d'enguany, la 3ª, està organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA CX i el tema central són els productes agrícoles i forestals de la tardor. A l'era de la masia hi trobareu un espai gastronòmic on us informaran dels productes que trobem i fins i tot podreu fer-hi un tast.

30102016-_DSC0116

Descarregueu el programa de la Festa!

Al llarg del matí podreu fer tot un seguit d'activitats ben diverses; per als qui vingueu en família disposareu de tallers infantils, la visita als animals de la granja, la Castanyera Conta-contes, gaudir dels jocs autònoms i dels espectacles infantils. A més, hi haurà una exposició sobre l'afectació del bosc i perspectives de futur, una altra sobre la història d'en Capablanca i s'oferiran visites al Museu de la Vida al Camp.

30102016-_DSC0106

Els assistents podran participar d'un Concurs fotogràfic (descarregueu les base del concurs de fotografia) sobre la Festa de tardor, i per als nens i nenes un Concurs de Dibuix Infantil (descarregueu les base del concurs de dibuix).

Al pati de la masia hi trobareu un Punt de informació on podreu saber on es fan les diferents activitats i els horaris.

30102016-_DSC9858

Hi haurà un servei de bar amb entrepans de botifarra i begudes al prat de la masia, així com un espai condicionat per canviar bolquers i escalfar biberons.

Programa de la 3ª Festa BBVA de la Tardor

De 10 a 14 h:

- Espai Gastronòmic. Podeu comprar un paquet de cinc consumicions del Tast de plats de Tardor per 3,00€/paquet

- Mercat de productes agrícoles i forestals de tardor

- Visites al Museu de la Vida al Camp

- Coneguem els animals de la granja

- Concurs de fotografia i concurs de dibuix infantil

- Exposicions: "El Bosc de Can Deu. El temps de la Natura" i "La història d'en Capablanca, Els defensors de la muntanya"

- Mostra d'Art i Natura. Escultura en directe

- Jocs autònoms amb "Els Xics del Xurrac"

- Tallers de natura

De 10:45 a 12 h:

- Espectacle itinerant: "Pete & Pat (at the Pianopupp)" de Bigolis Teatre

De 12:15 a 13:15 h:

- Espectacle: Bufa&Sons" d'en Xavi Lozano

De 10 a 15 h:

- Àrea de restauració (refrescos, aperitius i entrepans)

- Espai nadons (per a canviar bolquers i escalfar biberons)

Activitats complementàries

La Festa BBVA de la Tardor és gratuïta i no calen inscripcions. Gaudiu-la!

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>