diumenge, 29 d'octubre 2017 de les 10:00 h a les 15:00 h

Descarrega
més informació

unnamed

Diumenge 29 d'octubre de 2017 celebrarem la 3ª Festa BBVA de Tardor a l'Espai Natura.

L'Espai Natura Sabadell celebra l'arribada de la Tardor. Aquesta festa està dedicada als productes propis d'aquesta estació de l'any i pretén oferir la possibilitat de gaudir d'un dia a l'aire lliure participant en activitats de coneixement del mon rural.

Amb la Festa de Tardor us obrim les portes de la masia i el bosc de Can Deu perquè pugueu participar d'activitats per a conèixer aspectes de la vida tradicional relacionats amb aquesta estació de l'any tot gaudint d'una diada de contacte amb la natura i amb els productes de tardor. Totes les activitats són gratuïtes.

L'edició d'enguany, la 3ª, està organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA CX i el tema central són els productes agrícoles i forestals de la tardor. A l'era de la masia hi trobareu un espai gastronòmic on us informaran dels productes que trobem i fins i tot podreu fer-hi un tast.

Al llarg del matí podreu fer tot un seguit d'activitats ben diverses; per als qui vingueu en família disposareu de tallers infantils, la visita als animals de la granja, gaudir dels jocs autònoms i un espectacle infantil. A més, hi haurà una exposició sobre l'afectació del bosc i perspectives de futur i s'oferiran visites a la Masia de Can Deu.

Els assistents podran participar d'un Concurs fotogràfic sobre la Festa de tardor, i per als nens i nenes un Concurs de Dibuix Infantil.

Al pati de la masia hi trobareu un Punt de informació on podreu saber on es fan les diferents activitats i els horaris.

Hi haurà un servei de bar amb entrepans de botifarra i begudes al prat de la masia, així com un espai condicionat per canviar bolquers i escalfar biberons.

Al setembre us detallarem la programació. Bon estiu a tots!

Activitats complementàries

1. Concurs de dibuix infantil de la Festa BBVA de la Tardor
  2. Concurs de fotografia de natura de la Festa BBVA de la Tardor

Podeu consultar les bases d’ambdós concursos a: http://www.fundaciosabadell.cat/activitats-natura/festa-bbva-de-la-tardor/