diumenge, 16 de maig 2021 de les 10:00h a les 19:15h
Emissió per Youtube des de la Masia de Can Deu
A la tarda concert en viu i per Youtube

Activitat organitzada per:

ENGUANY PARTICIPEU DE LA FESTA DES DE CASA!

Benvinguts un any més a la Festa BBVA de Primavera a l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell!

Al matí, de 10:00 a 13:00h:

CONNECTEU-VOS A LA FESTA AL NOSTRE CANAL DE YOUTUBE

Enguany emetrem des de la masia de Can Deu les activitats de la festa: exhibició de vol d'aus rapinyaires, demostració d'habilitat de gossos d'atura, escultures de fusta fetes amb moto-serra, coneixerem animals de la granja i visitarem el museu de la vida al camp, farem un taller de cuina i tallers de natura: farem un captador solari reutilitzarem plàstics.

Cliqueu aquí per descarregar-vos el programa de la Festa BBVA de Primavera

I com a novetat, a la tarda, de 18:00 a 19:15h:

CONCERT DE "EL POT PETIT" EN DIRECTE

presencialment només per a les 500 persones que hagin comprat entrada, però si no en teniu no patiu: també l'emetrem en directe per Youtube! L'accés al recinte serà a partir de les 17:15h, no feu tard

ENTRADES EXHAURIDES, SEGUIU EL CONCERT EN DIRECTE AL NOSTRE YOUTUBE!

Aquest any compartirem amb vosaltres una festa un pèl diferent: enlloc que vingueu a la masia de Can Deu, nosaltres us la portem a casa vostra.

Des de la Fundació 1859 Caixa Sabadell i amb el suport del BBVA hem volgut mantenir l’esperit de la festa que fem cada any però adaptant-la a les noves circumstàncies. És per això que el diumenge 16 de maig de 2021 podreu experimentar les mateixes activitats que acostumem a programar cada any i que enguany us oferim online. D’aquesta manera la festa s’obre a tothom i la podreu gaudir des d’allà on sigueu.

A part de gaudir de la festa també podeu participar al concurs de preguntes i respostes al Kahoot entre dijous 13 i dimecres 19 de maig. Ànims, hi haurà premi a qui tregui millor puntuació!

Al llarg de la festa apareixerà un cargol en  quatre moments; si esteu atents quan surti, podreu participar al concurs El cargol tafaner. Entre els qui encerteu quan heu vist el cargol sortejarem un cap de setmana per a quatre persones amb activitats a l'alberg rural Lo Molí de Bot, a la Terra Alta! Teniu temps fins al dissabte 22 de maig.

L'important és participar-hi! Podreu fer-ho fins-i-tot abans i després de la festa.

L'actriu Mercè Martínez i el periodista Marc Sabater seran els conductors de la Festa que emetrem des del nostre canal de YouTube i, seguint amb l’esperit de la festa, volem que formeu part d’aquesta trobada on donem la benvinguda a la primavera. És per això que us demanem que hi participeu activament enviant els vostres comentaris,  preguntes, fotografies, vídeos i tot allò que vulgueu aportar-hi a Instagram, Facebook i Twitter utilitzant el hashtag #festaBBVAprimavera

Com què no volem que estigueu tocant-vos el nas, podreu fer algunes activitats simultàniament amb nosaltres! Us caldrà disposar dels estris i materials necessaris i tenir-los preparats per a quan sigui el moment.

Podeu trobar els llistats dels materials clicant els títols dels tallers:

Taller Fem un Captador solar
  Taller Reutilitzem plàstics
  Taller de cuina de primavera

Recordeu que...

• Podeu seguir la Festa al nostre Youtube
  • Els dies previs a la Festa podeu participar al concurs al Kahoot del 13 al 19 de maig
  • Si voleu fer a casa els tallers us caldrà tenir preparat el material per al taller de cuina de primavera,  el taller fem un captador solar i el taller reutilitzem plàstics
  • Podeu enviar els vostres comentaris, fotografies, vídeos a Instagram, Facebook i Twitter amb el hashtag #festaBBVAprimavera
  • No us oblideu de participar al concurs "El cargol tafaner" fins al dissabte 22 de maig. Haureu de trobar els 4 moments en què hi apareixerà el cargol !!
  • Per venir al concert del grup "El Pot Petit" heu de comprar les entrades per avançat a codetickets. Si no teniu entrada no vingueu, també el podeu seguir en directe al nostre canal de Youtube.

Les activitats matinals de la Festa BBVA de la Primavera 2021 són gratuïtes.

El concert a la tarda de “El Pot petit” el podeu seguir gratuïtament per Youtube, però si voleu ser-hi presencialment caldrà comprar les entrades a codetickets. IMPORTANT: només podran accedir-hi els qui tinguin entrada.

• Entrada general al concert: 9,00€

• Entrada nadons (menys de 2 anys): gratuït

ENTRADES EXHAURIDES, SEGUIU EL CONCERT EN DIRECTE AL NOSTRE YOUTUBE!

93 725 95 22 ext. 3

espainatura@fundaciosabadell.cat