diumenge, 7 d'abril 2019 de les 10:00 h a les 14:00 h

Activitat organitzada per:

Descarrega
més informació

Diumenge 7 d'abril de 2019 celebrarem la 22ª Festa BBVA de Primavera a l'Espai Natura.

Amb la Festa BBVA de Primavera us obrim les portes de la masia i el bosc de Can Deu perquè pugueu realitzar activitats en família i conèixer aspectes de la vida tradicional al món rural i donem la benvinguda al bon temps tot gaudint d'una diada familiar de contacte amb la natura. Totes les activitats són gratuïtes.

La Festa està organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb el suport de BBVA CX.

Al llarg del matí disposareu de tot un seguit d'activitats ben diverses i divertides amenitzades amb un cerca-vila amb "la cia Scura Splats": tallers infantils, la gimcana, el muntatge d'un Laberint de la cia. Itinerària i la instal·lació l'Animalada amb la cia Katakrak, una Mostra i tast oferts per entitats i associacions de Sabadell (3€ el paquet de 5 degustacions), visita als animals de la granja i al Museu de  la Vida al Camp, els Cercles de percussió de la cia. Unisó, l'exposició "Fotografia etnogràfica"... i acabarem amb un concert a càrrec del grup "Xiula".

Concursos:

Els nens i nenes assistents podran participar en un Concurs de dibuix infantil. Consulteu-ne les bases i descarregueu la plantilla del dibuix

Per a tothom també hi haurà un Concurs de fotografia sobre la pròpia Festa. Consulteu-ne les bases

I com a novetat enguany començarem un Concurs de Pintura ràpida. Consulteu-ne les bases

Més sobre la Festa:

Als qui vingueu a peu des de l'aparcament, vigileu! podeu trobar-vos amb Les flors del Bosc de la cia de teatre Bambalina

Al pati de la masia hi trobareu un Punt de informació on podreu saber on es fan les diferents activitats i els horaris.

Hi haurà un servei de bar amb entrepans, tapes i begudes al prat de la masia, així com un espai condicionat per canviar bolquers i escalfar biberons.

Podeu consultar el programa clicant al botó Descarrega més informació (a l'esquerra de la pantalla).

De 10 a 14 hores:

MOSTRA I TAST DE PLATS oferts per entitats i associacions de Sabadell

- LES FLORS DEL BOSC amb la cia. de teatre bambalina

- EXPOSICIÓ: "Fotografia Etnogràfica" de Marcel Brau

VISITES al MUSEU de la Vida al Camp

VISITES als animals de la GRANJA

GIMCANA infantil

TALLERS de NATURA

INSTAL·LACIÓ "l'Animalada" de la cia. Katakrak

EL LABERINT amb la cia. Itinerària

D'11:30 a 12:30 hores:

CERCAVILA amb "Corral Kaos" de la cia. Scura Splats