Festa BBVA de la Primavera Celebrem la 20ª Festa!!

diumenge, 2 d'abril 2017 de les 10 h a les 15 h
Espai Natura Fundació Sabadell 1859

Activitat organitzada per:

Descarrega
més informació

Imatge FP17

Diumenge 2 d'abril de 2017 varem celebrar la 20ª Festa BBVA de Primavera a l'Espai Natura.

La diada va ser un èxit amb la participació de 6.205 persones que van poder gaudir d'una jornada assolellada i de les diverses activitats programades. Moltes gràcies a tots per la vostra participació!

I recordeu que els dos concursos de la jornada (de dibuix infantil i de fotografia) encara són actius i es poden presentar obres fins el 2 de maig. Diumenge 7 de maig de 2017, a les 12h farem l'acte de lliurament dels premis a la Masia de Can Deu.

A l'edició d'enguany volem celebrar l'efemèride revivint com era el nostre entorn rural a principis de l s. XX amb una gran teatralització dels espais a càrrec de la Cia MENÚ TEATRAL i del grup amateur BAMBALINA.

Amb la Festa BBVA de Primavera us obrim les portes de la masia i el bosc de Can Deu perquè pugueu realitzar activitats en família i conèixer aspectes de la vida tradicional al món rural i donem la benvinguda al bon temps tot gaudint d'una diada familiar de contacte amb la natura. Totes les activitats són gratuïtes.

La Festa està organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA i el tema central és el 20è aniversari

Els nens i nenes assistents podran participar en un Concurs infantil de dibuix. Per a tothom també hi haurà un Concurs de fotografia sobre la pròpia Festa. Trobareu les bases a www.fundaciosabadell.cat/activitats-natura/festa-bbva-de-la-primavera/

Al llarg del matí disposareu de tot un seguit d'activitats ben diverses i divertides amenitzades amb un cerca-vila amb "Dia'n'swin": tallers infantils, la gimcana, els jocs autònoms de "La Fira dels invents" i "Les escales musicals", una Mostra i tast de les principals Denominacions d'Origen dels vins catalans (3€ el paquet de 5 degustacions + 1€ la copa cata-vins), visita als animals de la granja i al Museu de  la Vida al Camp, una exhibició i tallers dels Falcons de Barcelona, l'exposició "El futur del Bosc de Can Deu després de les ventades" un espectacle de Dansa Vertical al molí de a masia... i acabarem amb un concert a càrrec del grup "Pastorets Rock".

Al pati de la masia hi trobareu un Punt de informació on podreu saber on es fan les diferents activitats i els horaris.

Hi haurà un servei de bar amb entrepans de botifarra (a 4,00 €), tapes i begudes al prat de la masia, així com un espai condicionat per canviar bolquers i escalfar biberons.

Podeu consultar el programa clicant al botó Descarrega més informació a la vostra esquerra.

De 10 a 14 hores:

- TEATRALITZACIÓ DELS ESPAIS a càrrec de la "Cia MENÚ TEATRAL" i del grup amateur "BAMBALINA"

- EXPOSICIÓ: El Bosc de Can Deu després de les ventades

- VISITES al MUSEU de la Vida al Camp

- VISITES als animals de la GRANJA

- GIMCANA infantil

- TALLERS de NATURA

- JOCS AUTÒNOMS: "La fira dels Invents" i "Escales Musicals"

- MOSTRA I TAST DE VINS de les principals DO de Catalunya

D'11:30 a 13 hores:

EXHIBICIÓ I TALLERS DELS FALCONS DE BARCELONA

- CERCAVILA amb "DIA'N'SWIN"

De 12 a 12:15 hores:

- ESPECTACLE DE DANSA VERTICAL a càrrec de la "CÍA. SACUDE"

De 12:15 a 13:45 hores:

- CONCERT del grup "PASTORETS ROCK"

De 10 a 15 hores:

- Àrea de restauració (refrescs, aperitius i entrepans)

- Espai nadons (canviador i escalfador de biberons)

No calen inscripcions

Totes les activitats de la Festa BBVA de Primavera són gratuïtes…

… però el paquet de 5 consumicions de la mostra de Vins de les DO Catalanes costarà 3,00 €/paquet (fins esgotar les existències) i la copa per a beure vi 1,00 €. A l’espai de restauració podreu comprar entrepans de botifarra (a 4,00 €), tapes i begudes.

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>