Festa BBVA de la Primavera Celebrem la 21ª Festa!!

diumenge, 15 d'abril 2018 de les 10 h a les 15 h
Espai Natura Fundació Sabadell 1859

Activitat organitzada per:

Descarrega
més informació

Dibuix FP18

Diumenge 15 d'abril de 2018 celebrarem la 21ª Festa BBVA de Primavera a l'Espai Natura.

Amb la Festa BBVA de Primavera us obrim les portes de la masia i el bosc de Can Deu perquè pugueu realitzar activitats en família i conèixer aspectes de la vida tradicional al món rural i donem la benvinguda al bon temps tot gaudint d'una diada familiar de contacte amb la natura. Totes les activitats són gratuïtes.

La Festa està organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA.

Els nens i nenes assistents podran participar en un Concurs de dibuix infantil. Consulteu-ne les bases

Per a tothom també hi haurà un Concurs de fotografia sobre la pròpia Festa. Consulteu-ne les bases

Al llarg del matí disposareu de tot un seguit d'activitats ben diverses i divertides amenitzades amb un cerca-vila amb "la Banda Grillada": tallers infantils, la gimcana, els jocs autònoms "Recicoplerats" de la Cia. Katakrak i la Gran Ludoteca amb "La Xarranca", una Mostra i tast oferts per entitats i associacions de Sabadell (3€ el paquet de 5 degustacions), visita als animals de la granja i al Museu de  la Vida al Camp, l'espectacle Rutina de la "Cia. Octavia Circ", l'exposició "Parc de la Serralada de Marina"... i acabarem amb un concert a càrrec del grup "Albercocks".

Als qui vingueu a peu des de l'aparcament, vigileu! podeu trobar-vos amb Els bandolers del Bosc de la Cia Nòmades

Al pati de la masia hi trobareu un Punt de informació on podreu saber on es fan les diferents activitats i els horaris.

Hi haurà un servei de bar amb entrepans de botifarra (a 4,00 €), tapes i begudes al prat de la masia, així com un espai condicionat per canviar bolquers i escalfar biberons.

Podeu consultar el programa clicant al botó Descarrega més informació a la vostra esquerra.

De 10 a 14 hores:

- EXPOSICIÓ: "El Parc de la Serralada de Marina" del Servei de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona

- VISITES al MUSEU de la Vida al Camp

- VISITES als animals de la GRANJA

- GIMCANA infantil

- TALLERS de NATURA

- INSTAL·LACIÓ "Recicloperats" de la Cia. Katakrak

- GRAN LUDOTECA amb la Xarranca

- MOSTRA I TAST DE PLATS oferts per entitats i associacions de Sabadell

D'11:00 a 12:15 hores:

- CERCAVILA amb "La Banda Grillada" de la Cia Ara Toca

A les 11 i a les 12 hores:

- ESPECTACLE D'ACROBÀCIA  "Rutina" de la Cia Octàvia Circ

De 12:15 a 13:45 hores:

- CONCERT del grup "ALBERCOCKS"

De 10 a 15 hores:

- Àrea de restauració (refrescs, aperitius i entrepans)

- Espai nadons (canviador i escalfador de biberons)

No calen inscripcions

Totes les activitats de la Festa BBVA de Primavera són gratuïtes…

… però el paquet de 5 tastets de la mostra d’entitats i associacions de Sabadell costarà 3,00 €/paquet (fins esgotar les existències). A l’espai de restauració podreu comprar entrepans de botifarra (a 4,00 €), tapes i begudes.

93 725 95 22 (extensió 3)

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>