diumenge, 14 d'octubre 2018 de les 10:00h a les 11:30h

Durada:

Una hora y mitja

Horaris:

Cadascun dels dos dies es faran dos tallers, el primer de 10:00 a 11:30 h i el segon de 12:00 a 13:30 h.

Preu:

8,00 €/persona. El taller és gratuït per als menors de 2 anys

Promoció per a famílies sòcies de la Unió Excursionista de Sabadell, del Club Natació de Sabadell o de Wek&Sabadell, només 6,00 €/persona (gratuït menors de 2 anys).

Les places són limitades, cal inscripció prèvia

L’objectiu del taller és donar a conèixer el paper del món rural en la festivitat de l'equinocci de tardor. Per a fer-ho és presenta aquest producte tradicional des de tres punts de vista:

• Les famílies participants del taller escoltaran plegades el conte dels pastissets de tardor, en l'època de l'any en què s'havien acabat les feines de la collita i la verema i començaven les de la sembra. El conte donarà inici a la recerca de les ametlles i per això s'haurà d’identificar l'arbre on les trobaran, descobrir com són i collir-les. De tornada a la masia caldrà obrir les ametlles per tastar el seu sabor.

Finalment, grans i petits col·laboraran en la preparació de la massa per elaborar els panellets que acabaran coent al forn per poder gaudir d’aquesta menja tradicional de l'inici de la tardor.

(Autor imatge portada: Espencat)

Les places són limitades, cal inscripció prèvia

Preu:

8,00 €/persona. El taller és gratuït per als menors de 2 anys

Promoció per a famílies sòcies de la Unió Excursionista de Sabadell, del Club Natació de Sabadell o de Wek&Sabadell, només 6,00 €/persona (gratuït menors de 2 anys).

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>