Exposicions temporals al Museu de la Vida al Camp Veniu a conèixer-les!

Del 30 d'abril al 26 de novembre 2017 de les 10:30 a les 14:30
Masia de Can Deu
Accés per la cruïlla c/Bosc i c/ de la Prada
08207 Sabadell

aquarel_la-josep_madaula-1

Des de fa uns anys el Museu de la Vida al Camp ve programant una sèrie d'exposicions temporals a la Sala annexa que es troba al pati de la masia de Can Deu, seu del Museu, amb l'objectiu de complementar i ampliar l'oferta de continguts per als visitants.

Aquest any 2017 tenim dues exposicions que es poden visitar dins l'horari del Museu: diumenges al matí, excepte el mes d'agost.

El bosc de Can Deu. El temps de la natura

de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i BBVA CX sota la coordinació de la Fundació Bosch i Cardellach.

destacada-expo-bosc-can-deu

Del 30 d'abril al 26 de novembre de 2017

(excepte a l'agost)

Diumenges de 10:30 a 14:30h

Entrada lliure

L'exposició vol contribuir a donar a conèixer el Pla Tècnic per a la recuperació del Bosc de Can Deu, afectat per la ventada del 9 de desembre de 2014, tot complementant el vessant tècnic amb l’artística, gràcies a l’aportació de les aquarel·les d’en Josep Madaula i les escenografies dels personatges “Guoita’ls” creats per en Patxi Ocio Casamartina.

La història de Capablanca o els defensors de la muntanya

del Servei de Parcs naturals de la Diputació de Barcelona. Exposició cedida per Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i Serra del’Obac.

Foto plafo Capablanca

Del 9 de juliol al 26 de novembre de 2017

(excepte a l'agost)

Diumenges, al decurs de la visita guiada (12:30h)

Entrada lliure

L'exposició està basada en l'auca d'en Capablanca, el més popular dels bandolers del s. XVII que operava a la Serra de l’Obac i el Coll de Daví. Al Museu de la Vida al Camp l'hem guarnida amb estris del propi museu per tal de donar més rellevància als roll-up.

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>