Espai familiar a la masia de Can Deu Activitat extraescolar

08207 Sabadell

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Aquesta activitat extraescolar que us proposem esta pensada per donar un espai de cohesió familiar al mateix temps que es descobreixen molts aspectes de la vida al món rural tradicional.

En el marc de la masia de can Deu, setmana rere setmana es proposaran tallers d'una hora de durada, on petits i grans podran conjuntament descobrir com es vivia tradicionalment a pagès i conèixer aspectes que queden molt lluny de la vida urbana actual. Tanmateix és realitzaran tallers molt diversos que aniran des d'elaborar el nostre propi sabó a aprendre a fer el pa amb massa mare o fins a cultivar el nostre propi hort durant els mesos de primavera. En cada sessió també es destinarà mitja hora al l'alimentació i cura del bestiar de la masia, on petits i grans crearan un fort vincle amb els animals de la granja.

Essencialment aquesta extraescolar està destinada a famílies amb interès per la natura, pretén donar un espai setmanal pel contacte amb el món rural i conèixer altres famílies amb inquietuds similars, tot satisfent el pagès que duem tots dins.

Inscripcions

L’activitat es durà a terme en grup i cal inscripció prèvia, amb un màxim de 25 persones comptant-hi pares i fills, els dimarts del curs escolar a les tardes.

Preu: 80 €/mes (adult + nen/a); 115 €/mes (adult + 2 nens/es)

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>