El Bosc de Can Deu. El Temps de la Natura Exposició temporal

<br />
Amb la col·laboració de la Fundació Bosch i Cardellach

destacada-expo-bosc-can-deu

Una exposició sobre els efectes de les ventades de desembre de 2014 al bosc de Can Deu.

Explica amb detall el pla de recuperació que la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 està duent a terme i ajuda a entendre les dificultats que planteja un procés com aquest, inevitablement lent, que requereix anys d'esforç i persistència.

A través de plafons explicatius i els materials expositius es pot copsar l'abast dels efectes de les ventades i les actuacions d'urgència efectuades des del minut zero. Es pot conèixer el desenvolupament i les recomanacions de la Comissió Tècnica que va prendre l’encàrrec de projectar un pla de recuperació, en base a una diagnosi profunda. Es veu en quina fase es troba aquest procés de regeneració del bosc i quins són els resultats dels treballs realitzats fins ara.

A més d'aquest recorregut amb voluntat divulgativa, la mostra es complementa amb una acuarela d'en Josep Madaula, un dels dibuixos i pintures amb les quals el reconegut artista sabadellenc va retratar els efectes del temporal.

Entrada gratuïta

Horari: Diumenges de 14:30 h a 14:30h.

espainattura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>