Dia Internacional dels Museus Descobreix una joia del Museu

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859
i BBVA CX

Patrocina:Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona

El Museu de la Vida al Camp ofereix una jornada poètica amb motiu del Dia Internacional del Museus

El Museu de la Vida al Camp celebrarà el Dia Internacional dels Museus amb una jornada de portes obertes en la que es realitzarà una vista guiada amenitzada amb la lectura de poemes relacionats amb el Vallès i la vida a pagès.

Aquesta activitat està integrada en la campanya "Poesia als Parcs. lletres i paisatges" en ser l’Espai Natura Fundació Sabadell 1859 un espai Amic de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

La cita serà el diumenge 20 de maig, entre les 10:30 i les 14:30h, i la visita guiada serà a les 11:00h, durant una jornada de portes obertes al museu ubicat a la masia de Can Deu (carrer del Bosc s/n. Sabadell), situat al nord d’aquesta ciutat, molt a prop de Terrassa, Matadepera i Castellar del Vallès.

Al decurs de la visita guiada el guia del Museu anirà explicant detalls de la història de la masia, de la vida a pagès abans de la industrialització dels conreus i deles eines i feines tradicionals del pagès. En tres punts del recorregut els assistents es trobaran amb actors que faran una lectura de poemes catalans relacionats amb la vida al camp, el Vallès i el paisatge rural. Així, podran gaudir d'una selecció de poemes d'en Pere Quart, Josep Carner, Joan Maragall, Ferran Canyameres, Josep Maria de Segarra, Tomàs Garcès, Josep Pijoan...

Inscripcions

20 de maig de 2018, de 10:30 a 14:30 h, Jornada de portes obertes al Museu de la Vida al Camp amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus (18 de maig).

Visita guiada a les 11:00 h.

L’accés al Museu de la Vida al Camp serà gratuït.

No calen reserves.

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>