Passejades de Marxa Nòrdica

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

bosc_can_deu

La marxa nòrdica és una forma d'exercici a l'aire lliure apte per a totes les edats i condicions físiques. Amb l'ajut d'uns bastons específics i, sobretot, utilitzant la tècnica pròpia de la marxa nòrdica, es pot practicar aquest esport de resistència que comporta molts beneficis per a la salut.

La passada primavera ja vàrem realitzar un Curs d'Iniciació a la Marxa Nòrdica i novament us obrim les portes de la masia i el bosc de Can Deu perquè participeu de les Passejades de Marxa Nòrdica en què podreu aprendre'n la tècnica si no l'heu practicat mai o bé perfeccionar-la si ja l'heu apresa a més de gaudir d'un entorn natural. Les sessions són a càrrec de dues persones titulades en aquesta disciplina i amb àmplia experiència en la pràctica i ensenyament de la marxa nòrdica.

L'acollida del grup es farà a la masia de Can Deu de Sabadell i la part pràctica es realitzarà pels camins que travessen el bosc, un entorn natural que ofereix itineraris òptims per a la pràctica de l'esport.

L'activitat es realitzarà a les tardes de quatre dijous, al mes d'octubre (dies 1, 8, 15 i 24), en un grup d'un màxim de 30 persones.

Passejades de Marxa Nòrdica: 35,00 €/persona

Lloguer dels bastons (si s’escau): 3,00 €/persona i sessió.

espainattura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>