Concurs de fotografia de la Festa BBVA de la Tardor

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, BBVA CX i Ecoclics

Mobil_3r_jobrebprbo

1. Objectius

Aquest concurs de fotografia vol fomentar el coneixement i l'estima de l'entorn rural, la Masia de Can Deu i el seu rodal.

1. Temàtica

El tema d’aquest concurs de fotografia és la Tardor a l’entorn de la Masia de Can Deu (el bosc, la granja i els horts) i la pròpia Festa.

1. Participants

La inscripció és gratuïta i oberta a tothom. Pot presentar fotografies a concurs qualsevol persona aficionada o professional de la fotografia, excepte les persones responsables de l'organització del concurs. Cada participant pot presentar un màxim de cinc fotografies en total.

1. Categories

Es fixen dos categories:

Fotografies realitzades amb càmera.

Fotografies realitzades amb telèfon mòbil.

1. Inscripció

Per participar en aquest concurs no caldrà fer cap inscripció, únicament lliurar la fotografia o fotografies que es presentin a concurs, fent constar el nom i cognoms de l’autor i les dades de contacte (telèfon i correu electrònic).

1. Termini d'admissió d'obres

El termini d'inscripció i de recepció de fotografies finalitza el dia 18 de novembre de 2016.

1. Recepció de fotografies

Les fotografies es podran fer arribar en funció de la categoria que es presentin de dues maneres.

• Fotografies realitzades amb càmera.

Cal enviar-les en format digital a la següent adreça electrònica info@ecoclics.cat  identificant-se amb nom i telèfon de contacte.

• Fotografies realitzades amb telèfon mòbil.

Cal etiquetar-les al hashtag #festabbvadelatardor i publicar-les a Instagram.

1. Jurat

El jurat estarà format per tres persones relacionades amb la fotografia i la natura, a més d’un representant de l’organització. La seva decisió serà inapel·lable i podrà declarar desert qualsevol premi.

1. Premis

Es concediran els premis següents:

• Fotografies realitzades amb càmera

1er Premi. Trimestre gratuït parcel.la als horts de Can Deu (juliol-setembre) + cistell productes de l’hort + material fotogràfic promocional

2on premi. Val per assistir a 4 "llaminadures" d'Ecoclics (mini-cursets temàtics de fotografia) + cistell de productes de l’hort + material fotogràfic promocional

3er premi. Cistell de productes de l’hort + material fotogràfic promocional

•  Fotografies realitzades amb mòbil

1er Premi. Trimestre gratuït parcel.la als horts de Can Deu (juliol-setembre) + cistell productes de l’hort + material fotogràfic promocional

2on premi. Val per assistir a 4 "llaminadures" d'Ecoclics (mini-cursets temàtics de fotografia) + cistell de productes de l’hort + material fotogràfic promocional

3er premi. Cistell de productes de l’hort + material fotogràfic promocional

1. Lliurament de premis

El veredicte es farà públic el dia del lliurament de premis i és donaran el diumenge 27 de novembre a les 12 h a la Masia de Can Deu.

1. Drets d'autor

Els participants declaren sota la seva responsabilitat ser els autors de les obres fotogràfiques presentades, essent responsables directes dels danys i perjudicis que es puguin derivar per reclamacions de tercers autors per infracció dels seus drets de conformitat amb la normativa vigent en aquesta matèria i exoneren a Ecoclics i a la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 de qualsevol reclamació o indemnització en aquest sentit.

El participants, autoritzen expressament a Ecoclics, a la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i al Grup BBVA CX per a la reproducció i utilització publicitària de les fotografies, en cap cas amb finalitats comercials. Sempre es farà constar el nom de l’autor.

1. Acceptació

La participació en aquest concurs suposa l'acceptació i el compromís de compliment d’aquestes bases i la renúncia a qualsevol reclamació legal.

L'organització es reserva el dret a resoldre qualsevol contingència no prevista en les bases.

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>