Concurs de dibuix infantil de la Festa BBVA de la Tardor

dibuix_infantil

Bases  concurs Dibuix Festa BBVA de la Tardor 2017

1. Objectius

Amb motiu de la celebració de la 3ª Festa BBVA de la Tardor a l'Espai Natura Fundació Sabadell 1859 convoquem un Concurs Infantil de Dibuix adreçat a infants en edat escolar.

L'objectiu del concurs és fomentar el coneixement i l'estima de l'entorn rural, la Masia de Can Deu i el seu rodal.

1. Temàtica

El tema d’aquest concurs de dibuix és la Tardor a l’entorn de la Masia de Can Deu (el bosc, la granja i els horts) i la pròpia Festa.

1. Tècnica i format

El dibuix és de tècnica lliure: llapis, ceres, aquarel·les, collage, retoladors,.... El format està limitat a una mida foli o DinA4. Podeu obtenir una plantilla pel dibuix a la dreta, al botó Descarrega més informació.

1. Participants

La inscripció és gratuïta i oberta a nens i nenes d’entre 3 i 12 anys. Pot presentar dibuixos a concurs qualsevol nen/a que hagi realitzat activitats a l’espai Natura Fundació Sabadell 1859 (amb l’escola o amb la família) o que participi a la Festa BBVA de la Tardor que se celebrarà a la Masia de Can Deu el proper 29 d'octubre de 2017. Cada participant pot presentar un màxim de cinc dibuixos en total.

1. Categories

Es fixen tres categories:

• Infants d’educació infantil (de 3 a 5 anys).
  • Infants d’educació primària I (de 6 a 8 anys).
  • Infants d’educació primària II (de 9 a 12 anys).
  1. Inscripció

Per participar en aquest concurs no caldrà fer cap inscripció, únicament lliurar el dibuix o dibuixos que es presentin a concurs. En aquests haurà de constar el nom i cognoms del nen/a participant, la seva edat i les dades de contacte (telèfon i correu electrònic).

1. Termini d'admissió d'obres

El termini per la recepció de dibuixos al concurs finalitza el 13 de novembre de 2017.

1. Recepció de dibuixos

Els dibuixos es podran fer arribar per qualsevol de les següents maneres:

• El dia de la mateixa Festa BBVA de la Tardor, a l’estand situat davant la Masia de Can Deu.
  • A la masia de Can Deu, de dilluns a divendres de 9 a 17h o bé els diumenges de 10:30 a 14:30h.
  • Per correu, a l’Apartat de Correus 2107 de Sabadell (08208).
  • A l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, c/ d’en Font, 25 (de dilluns a dissabte, de 17 a 21 h, i dissabtes i diumenges d’11 a 14 h).
  • A l’oficina del BBVA del carrer de Gràcia, 17 de Sabadell (de dilluns a divendres de 8.30 a 14.15 h).
  1. Jurat

El jurat estarà format per tres persones representants de l’organització. La seva decisió serà inapel·lable i podrà declarar desert qualsevol premi.

1. Premis

Es concediran els premis següents:

• Infants d’educació infantil (de 3 a 5 anys).
    • 1er Premi. Trimestre gratuït parcel.la als horts de Can Deu o visita granja família + cistell productes de l’hort + un lot de productes Papereria Paes de material escolar.
    • 2on premi. Visita granja família + cistell de productes de l’hort + un lot de productes Papereria Paes de material escolar.
  • Infants d’educació primària I (de 6 a 8 anys).
  • Infants d’educació primària II (de 9 a 12 anys).

• Lliurament de premis

El veredicte es farà públic el dia del lliurament de premis i es donaran el diumenge 19 de novembre de 2017 a les 12 h a la Masia de Can Deu.

1. Drets d'autor

Els participants declaren sota la seva responsabilitat ser els autors dels dibuixos presentats, essent responsables directes dels danys i perjudicis que es puguin derivar per reclamacions de tercers autors per infracció dels seus drets de conformitat amb la normativa vigent en aquesta matèria i exoneren a la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 de qualsevol reclamació o indemnització en aquest sentit.

Els dibuixos passaran a ser propietat de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

El participants, autoritzen expressament a la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i al Grup BBVA CX per a la reproducció i utilització dels dibuixos, en cap cas amb finalitats comercials. Sempre es farà constar el nom de l’autor.

1. Acceptació

La participació en aquest concurs suposa l'acceptació i el compromís de compliment d’aquestes bases i la renúncia a qualsevol reclamació legal.

L'organització es reserva el dret a resoldre qualsevol contingència no prevista en les bases.

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>