Concurs de dibuix infantil de la Festa BBVA de la Tardor

més informació

dibuix_infantil

1. Objectius

Amb motiu de la celebració de la 2ª Festa BBVA de la Tardor a l'Espai Natura Fundació Sabadell 1859 convoquem un Concurs Infantil de Dibuix adreçat a infants en edat escolar.

L'objectiu del concurs és fomentar el coneixement i l'estima de l'entorn rural, la Masia de Can Deu i el seu rodal.

1. Temàtica

El tema d’aquest concurs de dibuix és la Tardor a l’entorn de la Masia de Can Deu (el bosc, la granja i els horts) i la pròpia Festa.

1. Tècnica i format

El dibuix és de tècnica lliure: llapis, ceres, aquarel·les, collage, retoladors,.... El format està limitat a una mida foli o DinA4.

Podeu obtenir una plantilla pel dibuix clicant a "Descarregar més informació" a la vostra esquerra

1. Participants

La inscripció és gratuïta i oberta a nens i nenes d’entre 3 i 12 anys. Pot presentar dibuixos a concurs qualsevol nen/a que hagi realitzat activitats a l’espai Natura Fundació Sabadell 1859 (amb l’escola o amb la família i amics) o que participi a la Festa BBVA de la Tardor que se celebrarà a la Masia de Can Deu el proper 30 d'octubre de 2016. Cada participant pot presentar un màxim de cinc dibuixos en total.

1. Categories

Es fixen tres categories:

Infants d’educació infantil (de 3 a 5 anys).

Infants d’educació primària I (de 6 a 8 anys).

Infants d’educació primària II (de 9 a 12 anys).

1. Inscripció

Per participar en aquest concurs no caldrà fer cap inscripció, únicament lliurar el dibuix o dibuixos que es presentin a concurs. En aquests haurà de constar el nom i cognoms del nen/a participant, la seva edat i les dades de contacte (telèfon i correu electrònic).

1. Termini d'admissió d'obres

El termini d'inscripció i de recepció de dibuixos finalitza el dia 18 de novembre de 2016.

1. Recepció de dibuixos

Els dibuixos es podran fer arribar per qualsevol de les següents maneres:

1. El dia de la mateixa Festa BBVA de la Tardor, a l’estand situat davant la Masia de Can Deu.
  2. A la masia de Can Deu, de dilluns a divendres de 9 a 17h o bé els diumenges de 10:30 a 14:30h.
  3. Per correu, a l’Apartat de Correus 2107 de Sabadell (08208).
  4. A l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, c/ d’en Font, 25 (de dilluns a dissabte, de 17 a 21 h, i dissabtes i diumenges d’11 a 14 h).
  5. A l’oficina del BBVA del carrer de Gràcia, 17 de Sabadell (de dilluns a divendres de 8.30 a 14.15 h).
  1. Jurat

El jurat estarà format per tres persones representants de l’organització. La seva decisió serà inapel·lable i podrà declarar desert qualsevol premi.

1. Premis

Es concediran els premis següents:

• Infants d’educació infantil (de 3 a 5 anys).

1er Premi. Trimestre gratuït parcel.la als horts de Can Deu (juliol-setembre) o visita granja família + cistell productes de l’hort + un lot de productes Busquets de material escolar.

2on premi. Visita granja família + cistell de productes de l’hort + un lot de productes Busquets de material escolar.

• Infants d’educació primària I (de 6 a 8 anys).

• Infants d’educació primària II (de 9 a 12 anys).

1. Lliurament de premis

El veredicte es farà públic el dia del lliurament de premis i és donaran el diumenge 27 de novembre de 2016 a les 12 h a la Masia de Can Deu.

1. Drets d'autor

Els participants declaren sota la seva responsabilitat ser els autors dels dibuixos presentats, essent responsables directes dels danys i perjudicis que es puguin derivar per reclamacions de tercers autors per infracció dels seus drets de conformitat amb la normativa vigent en aquesta matèria i exoneren a la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 de qualsevol reclamació o indemnització en aquest sentit.

Els dibuixos passaran a ser propietat de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

El participants, autoritzen expressament a la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i al Grup BBVA CX per a la reproducció i utilització dels dibuixos, en cap cas amb finalitats comercials. Sempre es farà constar el nom de l’autor.

1. Acceptació

La participació en aquest concurs suposa l'acceptació i el compromís de compliment d’aquestes bases i la renúncia a qualsevol reclamació legal.

L'organització es reserva el dret a resoldre qualsevol contingència no prevista en les bases.

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>