de les 17:30 h a les 18:40 h
Masia de Can Deu
Camí dela masia de Can Deu,1. Sabadell

Diumenge 24 d'octubre a la tarda l'espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell oferirà un concert del grup Ginestà dins les activitats festives d'aquesta jornada!

Ginestà són una banda encapçalada per la Júlia i el Pau Serrasolsas, dos germans que narren la quotidianitat i els seus ideals mitjançant la música pop, la cançó protesta i el folk català. A finals de 2019 es va publicar el seu segon treball, guanyador del Premi Enderrock per votació popular al Millor disc de cançó d'autor. La seva cançó “Estimar-te com al terra” ha estat guardonada amb el Premi Cerverí a la millor lletra de cançó en català. Musicalment s'han endinsat de ple en els beats i els loops electrònics buscant un so contemporani però mantenint l'essència pop-folk de les seves cançons. Recentment han publicat “L’Eva i la Jana”, primer avançament del que serà el seu tercer disc.

Ginestà són:

Júlia Serrasolsas (veu)

Pau Serrasolsas (veu i guitarra)

Andrea Puig (guitarra elèctrica)

Cesc Valverde (bateria)

El concert es farà a la masia de Can Deu, a l'aire lliure.

En compliment de les mesures de prevenció de la Covid-19, l'aforament estarà limitat per evitar aglomeracions; i per això us demanem que sigueu respectuosos amb els horaris. Hi haurà expenedors de gel hidroalcohòlic en diferents punts del recinte i caldrà dur mascareta.

Per poder assistir-hi haureu de reservar prèviament comprant les entrades a codetikets. Només es podrà accedir al recinte amb l'entrada.

En cas de no assistir-hi no hi haurà devolució del pagament.

93 725 95 22 ext 3

espainattura@fundaciosabadell.cat