Del 4 al 25 de juliol 2019 de les 21:30 a les 23:00
08207 Sabadell

Activitat organitzada per:

Cinema de muntanya a Can Deu

Aquest 2019 a l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell inaugurem una nou cicle de Cinema de Muntanya a la Fresca que realitzarem els dijous del mes de juliol al pati de la masia de Can Deu, a Sabadell.

Amb aquesta proposta volem conjuminar l'atractiu de les imatges rodades en plena natura amb el gaudi de les nits d'estiu. En fer-se a l'aire lliure, l'horari de projecció començarà a les 21:30 h.

Les pel·lícules que es projectaran provenen de l'edició del 2018 del Festival Internacional de Cinema de Muntanya de Torelló i han estat triades per a donar una àmplia visió de les diferents modalitats d'esports vinculats a la muntanya, tant els clàssics com els més moderns.

Dates: dijous 4, 11, 18 i 25 de juliol, de 21.30 a 23 h
Preu: 6 €/persona (cinema + beguda* + crispetes)

*(Aigua, refresc o cervesa)

Programació:

Dijous 4 de Juliol. Sessió doble:

EN VOL VERS LES 8.000

(Premi FEDME especial del Jurat)

Antoine Girard i Jérémie Chenal. França. 2017. 41'

-en-vol-vers-les-8000-1f399

Antoine Girard travessa en parapent el nord delPakistan. Durant 19 dies i en solitari recorre 1.200 Km per arribar fins als 8.157 m d'alçada per sobrevolar el Broad Peak

RJ RIPPER

Joey Schusler, Ben Page i Aidan Haley. G. Bretanya. 2018. 19'

-rj-ripper-02b46

Els caòtics i estrets carrers del Katmandú i els senders de l'Himàlaia han estat testimonis del creixement de Rajesh (RJ) Magar com a campió de mountain bike. Un fora classe de només 21 anys que ha assolit quatre campionats nacionals.

Dijous 11 de Juliol. Sessió doble:

WE ARE THE ROVERS NORWAY

Antonie Micahud-Soret. França. 2018. 23'

-we-are-the-rovers-norway-86870

Tercera pel·lícula de la trilogia "We Are the Rovers", Aquesta vegada els vols en paramotor tenen lloc en els suggeridors paisatges de Noruega.

THE LORAX PROJECT

(Premi Cervesa del Montseny millor film + Xtrem)

Simon Blair. Austràlia. 2017. 35'

-the-lorax-project-b99aa

El Lorax és una extraordinària paret situada al Frenchman Cap, en una remota regió de l'oest de Tasmània. Sis amics es proposen l'escalada i el descens en Salt Base del Lorax.

Dijous 18 de Juliol:

NO MAN'S LAND - EXPEDITION ANTARCTICA

(Premi Grandvalira millor film d'Esports de Muntanya)

Matthias Mayr. Àustria. 2018. 73'

-no-mans-land-expedition-antarctica-551c0

L'Antàrtida és un continent força desconegut. Ho és molt més per als esquiadors, ja que el clima extrem fa molt difícil la seva pràctica. Aquestes dures condicions no són un obstacle per a què Matthias Haunholder, Matthias Mayr i el càmera Johannes Aitsemüller hi preparin una expedició, sense suport extern, per torbar línies de descens verges.

Dijous 25 de Juliol:

THIS MOUNTAIN LIFE

(Premi BBVA millor film de Muntanya)

Grant Baldwin. Canadà. 2018. 77'

-this-mountain-life-f30f8

La Martina i l aseva mare Tània, de 60 anys, s'embarquen en una aventura de 6 mesos i 2.300 Km fins a Alaska a través de les muntanyes. Una congregació de monges, un fotògraf enterrat per un allau, un apassionat alpinista, un artista de la neu o una parella que hi viu des de fa 50 anys... Què porta a tota aquesta gent a sacrificar-ho tot per viure enmig de les muntanyes?

I naturalment, també podeu participar de les activitats d'estiu de l'Espai Cultura. Podeu consultar tota la programació a www.frescfestival.cat.

El Festival Internacional de Muntanya de Torelló

El Festival de Cinema de Muntanya i Aventura de Torelló va néixer el 1983 organitzat pel Centre Excursionista Torelló. Posteriorment i durant alguns anys va agafar el relleu l'Associació Cultural Festival de Cinema de Muntanya per, finalment, crear la Fundació Privada Festival Cinema de Muntanya de Torelló, els membres de la qual provenen de l'antiga associació cultural.

La Fundació es va constituir el 29 de setembre de 2006 i té per objectius la promoció, la coordinació, l'organització i el foment de la recerca, la divulgació i el coneixement d'activitats culturals relacionades amb la muntanya i la natura en totes les seves expressions i vessants possibles.

Des de la seva creació el 1983, el Festival ha estat un reflex dels canvis que hi ha hagut, tant en els esports clàssics de muntanya -alpinisme, escalada, esquí, etc-,  l'aparició de nous esports -salt BASE, ràfting, parapent-, com en els suports cinematogràfics amb els quals s'expressaven. Algunes de les dates més importants de la nostra història han tingut relació amb aquests canvis.

El Festival forma part d'altres associacions. La més important és la IAMF (International Alliance for Mountain Film), una associació internacional creada el 2000 que agrupa els festivals de cinema més importants del món. El Festival de Torelló n’és membre fundador.

Preu:

6,00 €/persona

El preu inclou l’entrada a la projecció, una beguda (aigua, cervesa o refresc) i crispetes

Punts de venda:

On line al web codetickets

Anticipades:

Taquilla: A l’era de la masia de Can Deu, 1/2 hora abans de l’inici de la projecció

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>