Del 4 al 25 de juliol 2019 de les 21.30 h a les 23 h

Activitat organitzada per:

Els dijous de juliol... CINEMA DE MUNTANYA

Al juliol, els dijous al vespre, podreu gaudir d'una sessió de cinema de muntanya a l'aire lliure. L'entrada inclou la projecció de la pel·lícula, una beguda (aigua, refresc o cervesa) i crispetes. Trobareu molta més oferta gastronòmica a la food truck que tenim a l'Espai Natura.

Dates: dijous 4, 11, 18 i 25 de juliol, de 21.30 a 23 h
Preu: 6 €/persona (cinema + beguda* + cripetes)

Calendari de projeccions:

4 juliol

EN VOL VERS LES 8.000

Premi FEDME especial del Jurat
Antoine Girard i Jérémie Chenal. França. 2017. 41'
Antoine Girard travessa en parapent el nord del Pakistan seguint la serralada del Karakorum. Durant 19 dies i en solitari recorre 1.200 km, per arribar fins els 8.157 metres d'alçada per sobrevolar el Broad Peak.

RJ RIPPER
Joey Schusler, Ben Page i Aidan Haley. G. Bretanya. 2018. 19'
Els caòtics i estrets carrers de Katmandú i els senders de l'Himàlaia han estat testimoni del creixement de Rajesh (RJ) Magar com a campió de mountain bike.  Un fora classe de només 21 anys que ha assolit quatre campionats nacionals a través d'una tenacitat i un afany de superació únics.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11 juliol

WE ARE THE ROVERS NORWAY
Antonin Michaud-Soret. França. 2018. 23'
Tercera pel·lícula de la trilogia ‘We Are the Rovers’. Aquesta vegada els vols en paramotor tenen lloc en els suggeridors paisatges de Noruega.

THE LORAX PROJECT
Premi Cervesa del montseny millor film +Xtrem
Simon Blair. Austràlia. 2017. 35'
El Lorax és una extraordinària paret situada al Frenchman Cap, una remota regió de l'oest de Tasmània. Sis amics es proposen l'escalada i el descens en salt BASE del Lorax.

18 juliol

NO MAN'S LAND - EXPEDITION ANTARCTICA
Premi Grandvalira millor film d'Esports de Muntanya
Matthias Mayr. Àustria. 2018. 73'
L'Antàrtica és un continent força desconegut. Ho és molt més per als esquiadors, ja que el clima extrem fa molt difícil la seva pràctica. Aquestes dures condicions no són un obstacle per a què Matthias Haunholder, Matthias Mayr i el càmera Johannes Aitsetmüller hi preparin una expedició, sense suport extern, per trobar línies de descens verges.

25 juliol

THIS MOUNTAIN LIFE
Premi BBVA millor film de Muntanya
Grant Baldwin. Canadà. 2018. 77'

Les emocions que provoquen els paisatges muntanyencs és universal i no tenen en compte edat, gènere, professió o el bagatge personal. La Martina i la seva mare Tania, de 60 anys, s'embarquen en una aventura de 6 mesos i 2300 km fins a Alaska a través de les muntanyes. Una congregació de monges, un fotògraf enterrat per una allau, un apassionat alpinista, un artista de la neu o una parella que hi viu des de fa 50 anys, què porta a tota aquesta gent a sacrificar-ho tot per viure enmig de les muntanyes?

CAL RESERVA PRÈVIA

– per correu electrònic a espainatura@fundaciosabadell.cat

– per telèfon al 93 716 47 81 (de dilluns a divendres de 9 a 14h)

Per sol·licitar la reserva caldrà proporcionar:

– Nom de la persona que fa la reserva

– Data i taller sol·licitats

– Nombre de persones (adults i infants i l’edat dels nens)

– Telèfon de contacte

La reserva no serà vàlida sense confirmació

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>