Del 27 al 29 de març 2018 de les 10:30 a 12:00 h a les 12:30 a 14:00 h

Durada:

Una hora y mitja

Horaris:

Casdascun dels dos dies es faran dos tallers, el primer de 10:30 a 12:00 h i el segon de 12:30 a 14:00 h.

Preu:

8,00 €/persona. El taller és gratuït per als menors de 2 anys

Promoció per a famílies clientes de BBVA CX, només 6,00 €/persona (gratuït menors de 2 anys).

Les places són limitades, cal inscripció prèvia

Descripció del taller

Aquest taller està dividit en tres blocs clarament diferenciats. L’objectiu és donar a conèixer el paper rellevant que han tingut els ous de gallina en la festivitat de la pasqua. Per a fer-ho és presenta aquest producte avícola des de tres punts de vista:

• Visitem el galliner: aquest es el primer bloc del taller i te una durada de 30 min. L’objectiu principal és donar a conèixer la cria de les gallines, així com les seves característiques morfològiques i característiques. Tot seguit donarà de menjar blat de moro als nens perquè alimentin a les aus. Amb el temps sobrant és farà una breu visita a la resta dels animals de la granja.

• Busquem ous de pasqua: el segon bloc del taller es dur a terme en el jardí de la casa. Allí s’explica breument la tradició anglosaxona de buscar els ous que amaga el conill de pasqua pel jardí. Tot seguit és disfressarà de conillets als participants i se’ls animarà a buscar els ous tot disfressats de conillets. Aquesta part també te una durada aproximada de 30 min.

• Decorem l’ou de pasqua: finalment i amb l’objectiu que tots els participants al taller es puguin endur un record de la seva participació en aquest taller, els nens i nenes disposaran dels darrers 30 min per decoraran un ou dur amb pintures, amb motius primaverals de forma totalment lliure.

Preu: 8,00 €/persona, gratuït per as menors de 2 anys.

Preu per als clients de BBVA CX: 6,00 €/persona

Cal inscripció prèvia a espainatura@fundaciosabadell.cat i al 93.716.47.81 (dilluns a divendres, de 9 a 14 h)

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *