Busquem el Tió al Bosc de Can Deu Diumenges 5, 12 i 19 de desembre

Sabadell

Activitat organitzada per:

El Tió de Can Deu

Caldrà seguir la normativa vigent a data de les activitats sobre la prevenció del contagi de la Covid-19.

Vídeo del Tió de Nadal a Can Deu

El conte del Tió de Can Deu ens servirà d'introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles...

Aquests troncs del bosc els portarem cap a la masia de Can Deu on els decorarem i prepararem per convertir-los en els Tions, tot posant-los peus i cara i coronant-los amb una barretina.

Un cop acabat el taller, les famílies s'enduran el seu Tió a casa per alimentar-lo bé abans de fer-lo cagar la Nit de Nadal.

El Taller s'ofereix els diumenges 5, 12 i 19 de desembre.

Busquem el Tió al Bosc de Can Deu

Cal inscripció prèvia donat que les places són limitades

Diumenges 5, 12 i 19 de desembre.

Horaris: de 10 a 11:30h i de 12:00 a 13:30h

Preu: 8,50 €/persona, gratuït per als menors de 2 anys.

Clients de BBVA, socis de la Unió Excursionista de Sabadell (UES) o del Club Natació Sabadell (CNS): 7,50 €/persona

Venda anticipada d’entrades a https://entradas.codetickets.com/entradas/fundacio1859caixasabadell

Web entrades

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.