diumenge, 1 de desembre 2019 a les 10:00 h
Camí de la masia de Can Deu, s/n
Sabadell

El Tió de Can Deu

El conte del Tió de Can Deu ens servirà d'introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles...

Aquests troncs del bosc els portarem cap a la masia de Can Deu on els decorarem i prepararem per convertir-los en els Tions, tot posant-los peus i cara i coronant-los amb una barretina.

Un cop acabat el taller, les famílies s'enduran el seu Tió a casa per alimentar-lo bé abans de fer-lo cagar la Nit de Nadal.

El Taller s'ofereix els diumenges 1, 8 i 15 de desembre. Cada jornada es realitzaran dos tallers:
- El primer de 10 a 11:30h
- El segon de 12 a 13:30h

Cal inscripció prèvia donat que les places són limitades

Diumenges 1, 8 i 15 de desembre. 1r torn de 10 a 11:30 i 2n torn de 12 a 13:30 h

Preu: 8,00 €/persona, gratuït per als menors de 2 anys.

Clients de BBVA, socis de la Unió Excursionista de Sabadell (UES), del Club Natació Sabadell (CNS) o de Weekand: 6,50 €/persona

Venda anticipada d’entrades a https://entradas.codetickets.com/entradas/fundacio1859caixasabadell

espainatura@fundaciosabadell.cat