Del 5 al 19 de desembre 2021 a les 10:00 h
Sabadell

Activitat organitzada per:

El Tió de Can Deu

Caldrà seguir la normativa vigent a data de les activitats sobre la prevenció del contagi de la Covid-19.

Vídeo del Tió de Nadal a Can Deu

El conte del Tió de Can Deu ens servirà d'introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles...

Aquests troncs del bosc els portarem cap a la masia de Can Deu on els decorarem i prepararem per convertir-los en els Tions, tot posant-los peus i cara i coronant-los amb una barretina.

Un cop acabat el taller, les famílies s'enduran el seu Tió a casa per alimentar-lo bé abans de fer-lo cagar la Nit de Nadal.

El Taller s'ofereix els diumenges 5, 12 i 19 de desembre.

Cal inscripció prèvia donat que les places són limitades

Diumenges 5, 12 i 19 de desembre.

Horaris: de 10 a 11:30h i de 12:00 a 13:30h

Preu: 8,50 €/persona, gratuït per als menors de 2 anys.

Clients de BBVA, socis de la Unió Excursionista de Sabadell (UES) o del Club Natació Sabadell (CNS): 7,50 €/persona

Venda anticipada d’entrades a https://entradas.codetickets.com/entradas/fundacio1859caixasabadell

espainatura@fundaciosabadell.cat