Busquem el Tió al Bosc de Can Deu

Sabadell

Cagatio 17nov17

El Tió de Can Deu

El conte del Tió de Can Deu ens servirà d'introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles...

Aquests troncs del bosc els portarem cap a la masia de Can Deu on els decorarem i prepararem per convertir-los en els Tions, tot posant-los peus i cara i coronant-los amb una barretina.

Un cop acabat el Tió, amb els materials recollits prepararem una guirnalda de Nadal  per a decorar les nostres llars les properes festes.

Font imatge: Wikimedia Commons
Llicència: CC BY-SA 3.0

Cal inscripció prèvia donat que les places són limitades

Preu: 7,00 €/persona, gratuït per als menors de 2 anys.

Socis de la Unió Excursionista de Sabadell (UES) o del Club Natació Sabadell (CNS): 5,00 €/persona

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>