Del 2 al 16 de desembre 2018 a les 10:00 h
Sabadell

Cagatio 17nov17

El Tió de Can Deu

El conte del Tió de Can Deu ens servirà d'introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles...

Aquests troncs del bosc els portarem cap a la masia de Can Deu on els decorarem i prepararem per convertir-los en els Tions, tot posant-los peus i cara i coronant-los amb una barretina.

Un cop acabat el taller, les famílies s'enduran el seu Tió a casa per alimentar-lo bé abans de fer-lo cagar la Nit de Nadal.

El Taller s'ofereix els diumenges 2, 9 i 16 de desembre. Cada jornada es realitzaran dos tallers:
- El primer de 10 a 11:30h
- El segon de 12 a 13:30h

Font imatge: Wikimedia Commons

Llicència: CC BY-SA 3.0

Cal inscripció prèvia donat que les places són limitades

Diumenges 2, 9 i 16 de desembre. 1r torn de 10 a 11:30 i 2n torn de 12 a 13:30 h

Preu: 8,00 €/persona, gratuït per als menors de 2 anys.

Socis de la Unió Excursionista de Sabadell (UES), del Club Natació Sabadell (CNS) o de Weekand: 6,00 €/persona

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>