Del 2 al 3 d'octubre 2021 de les 11:00h a les 13:00h
Camí de la masia de Can Deu, 1
Sabadell 08207

Activitat organitzada per:

Amb motiu de la celebració arreu de Catalunya de la festa de Benvinguts a Pagès, a l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell organitzem un taller per aprendre a crear un hort urbà a casa.

L'activitat està adreçada a un públic amb inquietuds sobre l'horticultura i els productes d'autoconsum sostenibles. Es podrà optar per realitzar-la el dissabte 2 o bé el diumenge 3 d'octubre de 2021 en horari matinal. Per a poder-hi participar caldrà fer una reserva prèvia, donat que les places són limitades.

El taller explica les accions que cal fer per tenir un hort urbà del tot viable i productiu. En la primera part presentarem les diferents hortalisses que es poden conrear fàcilment en un balcó, terrassa o pati d'una casa al llarg de tot l'any i també els materials, estris i mètodes necessaris per dur-lo a terme. En la segona part, aprendrem a posar en marxa el nostre hort urbà. També s'inclou una visita a l'hort de la masia de Can Deu.

PREU: 12 €/persona. Gratuït per als menors de 2 anys.

Compra d’entrades i reserves:

“Aprenem a fer un hort urbà a Can Deu.”

Benvinguts a pagès 2021

Una única sessió de 2 hores. Podeu triar entre:

– Dissabte 2 d’octubre, d11 a 13h.

– Diumenge 3 d’octubre, d’11 a 13h.

PREU: 12 €/persona. Gratuït per als menors de 2 anys

Compra d’entrades al portal codetickets

93 725 95 22 ext 3

espainatura@fundaciosabadell.cat