Del 1 de setembre al 31 de desembre 2020
Sabadell 08207

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Activitats concertades per a grups

Famílies, gent gran, altres col·lectius...

Per conèixer la granja, el museu o fer pa, oli o vi.

Presentació

Si sou un col·lectiu, també podeu participar de las activitats a l'Espai Natura. Trieu l'activitat que voleu fer i reserveu-la.

Us obrim les portes de la masia i del bosc de Can Deu per a que pugueu realitzar activitats en grup i conèixer aspectes de la vida tradicional al món rural: rodejats dels animals de la granja, a la masia o amb les eines dels coreus del camp.

Horari: Dies laborables i caps de setmana pel matí. Amb reserva prèvia

Visites de 1 hora i 15 minuts. 158,00 €/grup en laborables i 175,00 €/grup en cap de setmana

• Visitem els animals de granja. Acompanyats d'un guia, coneixerem com són els animals tradicionals de la granja i què s'aprofita d'ells. Durada 1h i 15 min. Màxim de 35 persones/grup. Es poden fer dos grups simultàniament.

• Visitem el Museu de la vida al Camp. Acompanyats d'un guia, coneixerem com era la vida a la masia tradicional tot veient les estances, els estris domèstics i les eines emprades als conreus. Durada 1h i 15 min. Màxim de 50 persones/grup. Es poden realitzar dos grups simultàniament.

Tallers de 2 hores 158,00 €/grup laborables i 175,00 €/grup cap de setmana

• Descobrim com fer pa. Les eines i els processos del conreu tradicional del blat (des de la sembra fins la collita), l'obtenció de la farina i l'elaboració del pa. Durada 2 h. Màxim de 30 persones/grup. Es poden realitzar dos grups simultàniament.

• Descobrim com fer oli. Les eines i els processos del conreu tradicional de l'olivera (des de la cura dels arbres fins a la collita de les olives), l'obtenció de l'oli i l'elaboració del sabó artesà. Durada 2h. Màxim de 30 persones/grup. Es poden fer dos grups simultàniament.

• Descobrim com fer vi. Momés al setembre i l'octubre. Les eines i els processos del conreu tradicional de la vinya (des de la plantació dels ceps fins a la verema), l'obtenció del most i l'elaboració del vi. Durada 2h. Màxim de 30 persones/grup. Es poden realitzar dos grups simultàniament.

Preu:

Visites de 1 hora i 15 minuts (la granja o el Museu): 155,00 €/grup dies laborables i 165,00 €/grup caps de setmana

Tallers de 2 hores (el pa, l’oli o el vi): 165,00 €/grup dies laborables i 185,00 €/grup caps de setmana

Preus por grup, independentment del nombre de participants, sense superar el màxim per a cada activitat.

espainatura@fundaciosabadell.cat