Del 13 de setembre al 22 de juny 2022

Patrocina:Quadpack Foundation

Descarrega
més informació

Les activitats escolars compten amb la col·laboració de

CURS ESCOLAR 2021-2022

Presentació

Les activitats adreçades a escolars estan dissenyades per a grups de fins a 30 alumnes, amb una durada d'entre dues hores i dues hores i mitja. S'oferiran al llarg del curs escolar, els matins de setembre a juny en horari lectiu.

Les activitats escolars s'adaptaran als condicionants del Departament d'Educació en quant a la prevenció de la Covid-19.

Aquets curs us oferim un nou recurs educatiu: un mapa interactiu on podreu gaudir dels vídeos que hem preparat aquesta primavera.

També podeu disposar de vídeos individuals a:

Per al curs escolar 2021/22 hem incorporat una nova proposta:

- Les deixalles, passat i present adreçada al 2n i 3r cicles de primària

Cada activitat està conduïda per un monitor que s'ocupa de les explicacions i de l'animació. En acabar, es proporciona al professor una enquesta d'avaluació i un dossier específic que facilita el treball a l'aula a posteriori, per reforçar els continguts apresos. A part, cada circuit disposa d'un material específic tant per la part teòrica com la pràctica que es realitza.

Per tal de facilitar la consulta de la informació, hem agrupat les activitats en tres àmbits temàtics: circuits de granja, circuits mediambientals i tallers monogràfics. Les escoles que realitzen un circuit mediambiental o un taller monogràfic pel matí tenen la possibilitat de fer una activitat complementària de coneixement de la granja per la tarda. A l'esquerra (Descarrega més informació) podreu trobar la guia d'activitats pedagògiques amb la informació detallada referent a cadascuna d'elles.

Les activitats es desenvolupen a la Masia de Can Deu, Espai Natura Sabadell, Camí de la Masia de Can Deu, 1 Sabadell. Pel curs 2021/22 s'ofereixen dues vies de descompte en el cost de les activitats escolars: per a les escoles clientes de BBVA hi ha una rebaixa del 10%. Per a les escoles catalogades com de màxima complexitat, el descompte és del 20% amb la col·laboració de Quadpack Foundation.

Descompte d'hivern: si la reserva és per a fer-la entre l'1 de desembre de 2021 i el 28 de febrer de 2022, us aplicarem un descompte del 7% (excepte per l'activitat "Taller del Tió de Nadal).

IMPORTANT: ELS DESCOMPTES NO SÓN ACUMULATIUS

Recordeu que també podeu contractar les activitats pedagògiques adreçades a escoles a l'Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Preus per al curs 2021/22

Circuits i tallers monogràfics: 170,00 €/grup