Del 14 de setembre al 18 de juny 2021

més informació

CURS ESCOLAR 2020-2021

Presentació

Les activitats adreçades a escolars estan dissenyades per a grups de fins a 30 alumnes, amb una durada d'entre dues hores i dues hores i mitja. S'oferiran al llarg del curs escolar, els matins de setembre a juny en horari lectiu.

Les activitats escolars s'adaptaran als condicionants del Departament d'Educació en quant a la prevenció de la Covid-19. De cara al nou curs escolar hem preparat noves modalitats d’alguns dels nostres tallers destinades a apropar el món rural tradicional als alumnes. Així, si no podeu realitzar els tallers a l’Espai Natura us oferim la possibilitat de portar-vos l’activitat a l’escola o fins i tot fer-la telemàticament; a les fitxes de cada activitat trobareu els símbols que us indicaran com podeu fer-la: presencialment, a l'escola o on-line.

També podeu disposar de vídeos de les activitats a:

Per al curs escolar 2020/21 hem incorporat una nova proposta:

- Les energies renovables, passat i present adreçada al 2n i 3r cicles de primària

Cada activitat està conduïda per un monitor que s'ocupa de les explicacions i de l'animació. En acabar, es proporciona al professor una enquesta d'avaluació i un dossier específic que facilita el treball a l'aula a posteriori, per reforçar els continguts apresos. A part, cada circuit disposa d'un material específic tant per la part teòrica com la pràctica que es realitza.

Per tal de facilitar la consulta de la informació, hem agrupat les activitats en quatre àmbits temàtics: la granja de cargols, circuits de granja, circuits mediambientals i tallers monogràfics. Les escoles que realitzen un circuit mediambiental o un taller monogràfic pel matí tenen la possibilitat de fer una activitat complementària de coneixement de la granja per la tarda. A l'esquerra (Descarrega més informació) podreu trobar el llistat d'activitats amb la informació detallada referent a cadascuna d'elles.

Les activitats es desenvolupen a la Masia de Can Deu, Espai Natura Sabadell, Camí de la Masia de Can Deu, 1 Sabadell. Pel curs 2020/21 s'ofereixen dues vies de descompte en el cost de les activitats escolars: per a les escoles clientes de BBVA hi ha una rebaixa del 15%. Per a les escoles catalogades com de màxima complexitat, el descompte és del 20%.

Descompte d'hivern: si la reserva és per a fer-la entre l'1 de desembre de 2020 i el 28 de febrer de 2021, us aplicarem un descompte del 7%.

IMPORTANT: ELS DESCOMPTES NO SÓN ACUMULATIUS

Recordeu que també podeu contractar les activitats pedagògiques adreçades a escoles a l'Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Preus per al curs 2019/20

Circuits i tallers monogràfics: 168,00 €/grup