Del 12 de setembre al 19 de juny 2020

NensTreballantHort8

CURS ESCOLAR 2019-2020

Presentació

Les activitats adreçades a escolars estan dissenyades per a grups de fins a 30 alumnes, amb una durada d'entre dues hores i dues hores i mitja. S'oferiran al llarg del curs escolar, els matins de setembre a juny en horari lectiu.

Per al curs escolar 2019/20 hem incorporat dues noves propostes:

- Un taller sobre la llana i l'aprofitament de les ovelles adreçada a 1r cicle de primària

- Tres tallers monogràfics sobre les festes tradicionals al món rural adreçat a educació infantil i 1r cicle de primària

Cada activitat està conduïda per un monitor que s'ocupa de les explicacions i de l'animació. En acabar, es proporciona al professor una enquesta d'avaluació i un dossier específic que facilita el treball a l'aula a posteriori, per reforçar els continguts apresos. A part, cada circuit disposa d'un material específic tant per la part teòrica com la pràctica que es realitza.

Per tal de facilitar la consulta de la informació, hem agrupat les activitats en quatre àmbits temàtics: la granja de cargols, circuits de granja, circuits mediambientals i tallers monogràfics. Les escoles que realitzen un circuit mediambiental o un taller monogràfic pel matí tenen la possibilitat de fer una activitat complementària de coneixement de la granja per la tarda. A l'esquerra (Descarrega més informació) podreu trobar el llistat d'activitats amb la informació detallada referent a cadascuna d'elles.

Les activitats es desenvolupen a la Masia de Can Deu, Espai Natura Sabadell, Camí de la Masia de Can Deu, 1 Sabadell. Pel curs 2019/20 s'ofereixen dues vies de descompte en el cost de les activitats escolars: per a les escoles clientes de BBVA hi ha una rebaixa del 15%. Per a les escoles catalogades com de màxima complexitatQuadpack Foundation patrocina un descompte del 30%. Si l'escola és clienta de BBVA i de màxima complexitat, el descompte és del 30%.

De cara al nou curs hem volgut afegir un nou descompte per a les escoles que realitzin activitats a l'hivern. Així, si la reserva és per a fer-la entre l'1 de desembre de 2019 i el 28 de febrer de 2020, us aplicarem un descompte del 7%.

IMPORTANT: ELS DESCOMPTES NO SÓN ACUMULATIUS

Recordeu que també podeu contractar les activitats pedagògiques adreçades a escoles a l'Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Preus per al curs 2019/20

Circuits i tallers monogràfics: 168,00 €/grup