dissabte, 28 d'abril 2018 a les 18.30 h

Cinema d'animació

Tràiler

Sinopsi

Aquesta és la història de l'amistat entre en Maki, un nen de deu anys, i la Zarafa, una girafa. Quan el paixà d'Egipte decideix regalar la Zarafa al rei de França, en Maki emprèn un llarg viatge ple de perills per aconseguir que la Zarafa torni a casa.

Direcció: Rémi Bezançon i Jean-Christophe Lie
País: França i Bèlgica
Any: 2012

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 1 hora i 19 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>