Del 13 al 20 de desembre 2019 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Converteix-te en youtuberEl taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves a través dels conceptes fonamentals de l’storytelling, una tècnica que els permetrà crear històries a partir de la remescla de vídeos trobats a Internet. D'aquesta manera, volem que descobreixin les possibilitats creatives que els mitjans digitals posen al seu abast.

La narració que hauran de desenvolupar podrà ser un relat inventat o una història inspirada en una vivència real i la remescla la faran a partir de vídeos compartits pels seus creadors mitjançant llicències que ens permetin la reutilització. Per crear el vídeo final faran servir un editor (OpenShot) que els permeti tallar i unir fragments, així com també incorporar algunes transicions o efectes senzills i afegir pistes d'àudio. Un cop enllestit aprendrem a publicar el vídeo a Youtube.

Durada: 2 hores

Edats: De 10 a 14 anys

Requeriments
Per realitzar la part final del taller i publicar a Youtube el vídeo creat, els participants hauran de disposar a classe de les dades d'accés a un compte de Google dels pares o tutors legals.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 20

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>