Del 1 al 3 de desembre 2020 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Innova +

Un taller introductori a la gestió de les xarxes socials de manera professional, adreçat a projectes culturals i socials d’àmbit local, petites empreses i, en general, qualsevol persona que necessiti mantenir actualitzat un perfil públic i/o professional en aquests espais digitals.

El taller serà impartit per Adrián Bernal (Alacant, 1983), llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d’Alacant i en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Miguel Hernández. Actualment és el responsable de comunicació de l'Espai Cultura Fundació 1859, i també ha treballat, en el camp de la comunicació i la gestió cultural, per a organitzacions com ara l'Institut de Cultura de Barcelona o l'Agència Espanyola de Cooperació, així com per a diversos mitjans digitals i impresos.

Durada: 2 sessions d'1,5 hores.

Horari: dimarts 1 i dijous 3 de desembre, de 18.30 a 20 h

CONTINGUTS DEL TALLER

Sessió 1

- Introducció: la comunicació digital quinze anys després de la Web 2.0.

- Un mapa de les xarxes socials: on hem de ser.

- La trinitat: Facebook, Twitter i Instagram. Principals característiques.

- Els administradors de xarxes: Hootsuite & Co.

Sessió 2

- El «què»: continguts i estratègia de xarxes.

- El «com»: recursos i eines bàsiques.

- El «quan»: la planificació de les publicacions.

- El «qui»: els públics i l'anàlisi de resultats.

Taller per a majors de 18 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari d’inscripció.

Preu: 15 €.

Es recomana als participants portar a les sessions el seu propi ordinador portàtil.

93 725 95 22 (extensió 2)