Diumenges modernistes Visites teatralitzades als edificis modernistes i tallers modernistes

Del 27 de setembre al 31 de juliol 2016 a les 12.00 h
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Saló Modernista

Visites teatralitzades

Amb motiu de la commemoració del centenari de la seu central de l'edifici de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 es realitzaran visites teatralitzades l'últim diumenge de cada mes fins al juliol.

La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859  té al centre de Sabadell els edificis que foren projectats per l’arquitecte Jeroni Martorell, mostra representativa del modernisme català. L’actual seu de la Fundació, al carrer de Gràcia, fou concebuda per allotjar-hi les dependències de la Caixa d’Estalvis de Sabadell. L’Espai Cultura, a l’altra banda del jardí botànic, va ser edificat per allotjar-hi l’Escola Industrial d’Arts i Oficis de Sabadell.

Recorregut de la visita:

La visita consisteix en un recorregut apassionant per la història del patrimoni modernista de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859: Seu principal de l’antiga Caixa Sabadell, Seu de l’antiga Escola Industrial d’Arts i Oficis (actual Espai Cultura) i jardí botànic.

Públic general: últim diumenge de mes a les 12 h.

Dates: 20 de febrer, 20 de març, 24 d'abril, 29 de maig i 26 de Juny

Durada de la visita: 1 hora

Preu: 3 € per persona.
Gratuït per als menors de 4 anys.

Reserva
Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat
Telèfon: 937 286 650

logoColor