Visita comentada a l'exposició Press Start

Exposicions

diumenge, 2 de juliol 2017 a les 12 h
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

IMG_8392Al llarg del recorregut per tota l'exposició, en Daniel Velasco, co-comissari de Press Start, ens ampliarà conceptes, detalls i anècdotes en relació a alguns dels elements en que la mostra posa el focus d'atenció.

Ens parlarà sobre la idea d'interacció entre humans i màquines i com ha evolucionat. Ens explicarà com va ser l'aparició dels primers ordinadors i consoles i quines innovacions han suposat, a cada moment, els salts evolutius més destacables en aquesta història de la tecnologies digitals, fins arribar al moment present. Finalment, ens parlarà també del que ja podem preveure per a les properes dècades, tot atenent als esforços actuals de seguir desenvolupant innovacions recents que ja fem servir, com ara les tecnologies tàctils o la realitat augmentada i la realitat virtual.

Visita gratuïta i apta per a tots els públics.