Visita comentada a l'exposició Press Start

diumenge, 2 de juliol 2017 a les 12 h

Activitat organitzada per:

IMG_8392Al llarg del recorregut per tota l'exposició, en Daniel Velasco, co-comissari de Press Start, ens ampliarà conceptes, detalls i anècdotes en relació a alguns dels elements en que la mostra posa el focus d'atenció.

Ens parlarà sobre la idea d'interacció entre humans i màquines i com ha evolucionat. Ens explicarà com va ser l'aparició dels primers ordinadors i consoles i quines innovacions han suposat, a cada moment, els salts evolutius més destacables en aquesta història de la tecnologies digitals, fins arribar al moment present. Finalment, ens parlarà també del que ja podem preveure per a les properes dècades, tot atenent als esforços actuals de seguir desenvolupant innovacions recents que ja fem servir, com ara les tecnologies tàctils o la realitat augmentada i la realitat virtual.

Visita gratuïta i apta per a tots els públics.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>