Videojocs i Littlebits Taller familiar

Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

destacada-littlebits-videojocs

.....Taller familiar.....

Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Crearem autòmats, tot combinant manualitats i components Littlebits (petits blocs imantats que ens permeten crear circuits electrònics sense soldadures). Construirem aquests autòmats en paper, a partir de retallables de figures amb volum, de personatges de videojocs ben coneguts, i els hi donarem vida gràcies als Littlebits!

El taller, doncs, es divideix en dues parts. Primer farem la construcció de la figura i, un cop muntada, ens centrarem a investigar i practicar amb els Littlebits, per a veure quin és el circuit que més ens interessa crear per fer moure el nostre autòmat de paper.

Durada: 2 hores.

Edats: De 9 a 12.

Aquest taller s'emmarca en el programa d'activitats complementàries a l'exposició en curs Press Start sobre la història del videojoc.

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic (podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon).

Preu: 10€