Vet Aquí Sabadell Festival de contes

dissabte, 1 d'abril 2017
Jardí de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Activitat organitzada per:
Petit Sabadell i La Sala Miguel Hernández. Amb el suport de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Descarrega
més informació

destacada-vet-aqui-2017

L'Espai Cultura serà un dels escenaris de la darrera jornada del Festival Vet Aquí Sabadell, en la seva segona edició.

D'entre totes les activitats programades, al jardí de l'Espai Cultura podreu gaudir de propostes següents:

Sessions de contacontes
D'11h a 13h i de 17h a 19h

A l'amfiteatre, a càrrec de rondallaires professionals i amateurs de Sabadell. Les sessions del matí comptaran amb intèrpret de llengua de signes.

Taller «Il·lustra'm un contes»
A les 12h i a les 17h
Taller a càrrec del Col·lectiu Bafarada, per a infants a partir dels 8 anys. Cal inscripció prèvia, escrivint a l'adreça info@petitsabadell.cat.

Punt de venda
Durant tot el dia
A càrrec de la Llar del Llibre, amb les darreres novetats de llibres infantils i juvenils d'autors, escriptors i il·lustradors sabadellencs.

Activitat gratuïta

Dades de contacte amb les entitats organitzadores

Petit Sabadell:

La Sala Miguel Hernández:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>