Un doblatge de pel·lícula!

Tallers Mini Innova

divendres, 5 d'octubre 2018 a les 18 h

un-doblatge-de-pel_liculaFarem una sessió de doblatge igual com ho fan els professionals del cine!

Ens repartirem els personatges d’un guió, l’assajarem i gravarem les veus d’algunes escenes, amb el visionat a temps real, amb subtítols incorporats i marques de temps per anar llegint les nostres frases en el moment precís.

Durada: 1 hora i 30 minuts

Edats: De 8 a 12 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

OFERTA ESPECIAL

Per cada infant inscrit al taller, us regalem tres entrades per a qualsevol de les pel·lícules d’animació programades d’octubre de 2018 a gener de 2019.

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>