divendres, 5 d'octubre 2018 a les 18 h Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

un-doblatge-de-pel_liculaFarem una sessió de doblatge igual com ho fan els professionals del cine!

Ens repartirem els personatges d’un guió, l’assajarem i gravarem les veus d’algunes escenes, amb el visionat a temps real, amb subtítols incorporats i marques de temps per anar llegint les nostres frases en el moment precís.

Durada: 1 hora i 30 minuts

Edats: De 8 a 12 anys

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

OFERTA ESPECIAL

Per cada infant inscrit al taller, us regalem tres entrades per a qualsevol de les pel·lícules d’animació programades d’octubre de 2018 a gener de 2019.

Abonaments per a tallers Mini Innova d’una sessió

• 2 tallers per 18€ (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32€ (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.