Salta al contingut

Espai Cultura Fundació 1859

Escoles

A qui s'adreça:

Alumnes de cicle mitjà i superior d'educació primària, i 1r cicle d'ESO

 

Descripció:

El taller s’inicia amb una explicació dels aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge

Tot seguit es repartiran els guions, i es donaran indicacions de diferents escenes perquè els alumnes les puguin assajar. A l’hora de doblar les escenes comptaran amb els vídeos de les mateixes convenientment subtitulades i amb els codis de temps que els facilitaran les entrades

 

Objectius:

- Introduir-se al món del doblatge

- Treballar la redacció i la mètrica

- Treballar la lectura i la dicció

- Treballar la parla en públic i la interpretació

- Valorar el treball específic d’aquesta tècnica

- Mostrar una correcta actitud de treball en les diferents dinàmiques plantejades

 

Competències bàsiques:

- Competència comunicativa lingüística i audiovisual

- Competència artística i cultural

- Competència d’aprendre a aprendre

 

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic, en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura - Fundació Sabadell 1859, c. d’en Font núm. 25, Sabadell

Cost: 150 € per grup.

 

Observacions:

No hi ha pausa durant l’activitat; si es vol esmorzar, ha de ser abans o després de l’activitat.

 


Inscripcions

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

 

Informació:

Espai Cultura

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

 

Organització

Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon

93 725 95 22

Correu electrònic

espaicultura@fundaciosabadell.cat


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>