Petits a la cuina

dijous, 4 de gener 2018 a les 18 h

destacada-taller_de_tortell_de_reisUn taller de cuina creativa i saludable per a infants, centrat en la preparació de dues receptes ambientades en les festes nadalenques. D'una banda, el tradicional tortell de reis com a protagonista principal i de l'altra, una recepta de petits dolços decorats amb motius nadalencs. Els infants cuinaran ells mateixos les dues receptes que la professora els hi explicarà pas per pas i amb detall, així com també els ajudarà al llarg de tot el procés.

De igual manera, durant l'elaboració d'aquests dolços, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi el taller.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>