Petits a la cuina

divendres, 4 de gener 2019 a les 18 h

destacada-webEC-taller-tortell-reisUn taller de cuina creativa i saludable per a infants, centrat en la preparació de dues receptes dolces. D'una banda, el tradicional tortell del Dia de Reis com a protagonista principal i de l'altra, una segona recepta de postres ideal per acompanyar qualsevol dinar  de celebració familiar. Els infants cuinaran ells mateixos les dues receptes que la professora els hi explicarà pas a pas i amb detall, així com també els ajudarà al llarg de tot el procés.

D'igual manera, durant l'elaboració d'aquests dolços, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi el taller.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>