Tino Izquierdo. Retrospectiva de la seva obra

Del 22 d'abril al 21 de maig 2017

Activitat organitzada per:
Tino Izquierdo. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

003_1024px

Mai no he estat gaire partidari de les ressenyes professionals per encàrrec, sempre tan elogioses i entusiastes en la seva enardida adjectivació, que semblarien caure en l’adulació de l’artista. Vull, per tant, agrair-vos en primera persona l’escalf que m’heu fet sentir durant tots aquests anys durant els quals m’heu m’heu acompanyat; i que, a la meva edat, és el que m’ha donat l’energia necessària per dedicar-vos aquesta exposició recopilatòria de la meva obra retrospectiva i actual, que vol ser el meu petit homenatge a tots vosaltres.

Per tots aquests motius seria molt gratificant per a mi que a aquest conjunt de bones intencions se li sumés la vostra visita i si, al final, la col·lecció contemplada rep la vostra favorable consideració això em reconfortaria. Però, per damunt de tot, us dono la benvinguda, i gràcies per la vostra visita.

Tino Izquierdo

Entrada gratuïta

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>