Tino Izquierdo. Retrospectiva de la seva obra

Exposicions

Del 22 d'abril al 21 de maig 2017
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Tino Izquierdo. Amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

003_1024px

Mai no he estat gaire partidari de les ressenyes professionals per encàrrec, sempre tan elogioses i entusiastes en la seva enardida adjectivació, que semblarien caure en l’adulació de l’artista. Vull, per tant, agrair-vos en primera persona l’escalf que m’heu fet sentir durant tots aquests anys durant els quals m’heu m’heu acompanyat; i que, a la meva edat, és el que m’ha donat l’energia necessària per dedicar-vos aquesta exposició recopilatòria de la meva obra retrospectiva i actual, que vol ser el meu petit homenatge a tots vosaltres.

Per tots aquests motius seria molt gratificant per a mi que a aquest conjunt de bones intencions se li sumés la vostra visita i si, al final, la col·lecció contemplada rep la vostra favorable consideració això em reconfortaria. Però, per damunt de tot, us dono la benvinguda, i gràcies per la vostra visita.

Tino Izquierdo

Entrada gratuïta