Espai Cultura Fundació 1859

Escoles

A qui s'adreça:

Cicles mitjà i superior d'educació primària.

Descripció:

Els nostres científics bojos, després de naufragar en una illa perduda, expliquen als infants com van sobreviure mitjançant els seus enginys, i aconsegueixen amb molta diversió que els infants s’apropin a la ciència i en descobreixin les utilitats d’una manera molt lúdica i participativa.

Posar els cabells de punta als infants amb electricitat estàtica, transmetre senyals elèctrics a través dels seus cossos, fabricar flubber, fer desaparèixer l’aigua, conservar l’escàs aliment, etc.

Objectius:

- Fer-se preguntes i buscar respostes; el pensament científic no és només una forma de raonar en ciència, sinó que és una forma d’entendre el món.

Competències:

- Competència social i ciutadana

- Competència d’aprendre a aprendre

- Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir.

Durada: 1 hora.

Nombre d'alumnes per sessió: a convenir.

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25. Sabadell.

Cost: 165 € per grup classe.

93 725 95 22 (extensió 2)