Espai Cultura Fundació 1859

A qui s'adreça:

P4, P5 i cicle inicial de primària

Descripció:

Per fi, el mag Merlí està disposat a compartir amb nosaltres els seus secrets més preuats! Els infants acompanyaran als nostres científics en una aferrissada aventura per arribar fins al castell del mag. Haurem de travessar un bosc ple de boires científiques i fantasmes explosius, creuar un llac tot convertint-lo en oobleck i desxifrar enigmes misteriosos... Amb l’ajuda dels participants i els invents científics dels nostres amics esbojarrats, aconseguirem arribar a casa de Merlí i aprendrem la fòrmula secreta de la pasta dentífrica per a elefants!

Objectius:

- Experimentar amb objectes quotidians.

- Descobrir la metodologia científica i la importància de l’observació.

- Percebre la ciència i l’experimentació com quelcom divertit.

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic, en horari a convenir.

Durada: 1 hora.

Nombre d'alumnes per sessió: a convenir.

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25. Sabadell.

Cost: 155 € per grup classe.

Observacions: si  es supera la quantitat de nens inscrits, es pot contemplar la possibilitat de fer una segona audició a continuació el mateix dia. En el cas que es cancel·li la reserva amb menys de 2 mesos d'antelació, l'escola haurà d'abonar el 50% de l’import total. La realització de l’activitat està condicionada a un nombre mínim d’assistents.

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Espai Cultura

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

Organitza:

Fundació 1859 Caixa Sabadell

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>