Guia d'activitats pedagògiques 2016-2017

Descarrega
més informació

destacada-presentacio-guia-perdagogica

L'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d'escolars. Abastant tots els cicles de l'educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d'activitats ofertes.

Per al curs 2016/17. A banda  de les visites guiades als edificis modernistes de la Fundació i els tallers de vitralls i mosaics, incorporem com a novetats destacables les activitats «Filar, tenyir i teixir» i «Press Start, al voltant de les exposicions que es duran a terme al llarg del curs. Comença el Joc».

La primera, de setembre a desembre de 2016. Ens permet conèixer la cultura copta, en especial la relacionada amb el món dels teixits. Els alumnes tenen l’oportunitat de fabricar un teler manual que després es poden emportar cap a casa.

Amb la segona, de desembre de 2016 a juliol de 2017, entrem al món dels videojocs des de la seva vessant cultural i aprenem les implicacions i aplicacions pedagògiques dels videojocs.

Altres novetats del curs 2016/17,, en aquest cas dirigides al cicle de primària són, d'una banda el taller de botànica i civisme «Coneixent els Jardinets de la Caixa» i, de l'altra, els tallers de matemàtiques «Juguem amb el tangram», «Fes càlculs» i «Divertim-nos amb les matemàtiques».

Dins també del camp de les matemàtiques, per als cicles d'ESO i Batxillerat, oferim el taller «L'estratègia ho és tot».

Finalment, destaquem també els tallers pràctics d'economia, «Es pot argumentar el sistema econòmic?» i «Desenvolupa l’esperit emprenedor», per als cicles d’ESO, Batxillerat, Formació Professional i per Escoles d'adults.

Per llegir informació més detallada de cadascuna d'aquestes propostes, us convidem a descarregar i consultar la Guia d'Activitats Pedagògiques (en format PDF).

Inscripcions

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>