Tallers i visites escolars Curs 2018/2019

Activitat organitzada per:

Descarrega
més informació

L'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d'escolars. Abastant tots els cicles de l'educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d'activitats ofertes.

Per al curs 2018-2019, a banda  de les visites guiades als edificis modernistes de la Fundació i els tallers de vitralls i mosaics, seguim oferint els tallers de robòtica educativa Lego WeDo i Robots en 2D i el taller d'economia Desenvolupa l'esperit emprenedor, així com també mantenim algunes novetats del curs anterior gràcies a la seva bona acollida. Aquest és el cas dels tallers de matemàtiques, el taller de manualitats i educació artística, Ordit i trama i el taller de botànica i civisme Coneixent els jardinets de la Caixa.

Com a novetats d'aquest curs, al voltant de les exposicions del darrer trimestre de 2017, presentem  les activitats Plastihistòria de la Ciència i El farcell de la Postguerra. La primera inclou una visita a l'exposició de mateix nom, que consisteix en vint diorames fets amb plastilina que representen alguns dels moments històrics d'un descobriment científic o el propi inventor del descobriment, i un taller d'autòmats, un taller de matemàtiques o un taller d'ADN. La segona, consisteix en una visita comentada a l'exposició El farcell de la Postguerra. Quan la gana aguditza l'enginy, que vol retre un homenatge a totes aquelles famílies que van viure una de les etapes més dures i llarges del nostre país, la postguerra.

Altres novetats del curs 2018-2019, són els tallers de cinema Un doblatge de pel·lícula i Cinemàgic: viu la teva aventura. Finalment, en les àrees de ciència i tecnologia també incorporem nous tallers de matemàtiques, de multimèdia i de tecnologia i robòtica.

Per llegir informació més detallada de cadascuna d'aquestes propostes, us convidem a descarregar i consultar la Guia d'Activitats Pedagògiques (en format PDF).

Inscripcions

Per concertar una activitat per a escoles o grups, ampliar la informació sobre les condicions de contractació i resoldre dubtes relatius al contingut de la Guia d’Activitats Pedagògiques, escriviu-nos a l’adreça electrònica indicada a continuació.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 725 95 22 – Extensió 2 (horari d’atenció: de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>