Descarrega
més informació

Escoles

L'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d'escolars. Abastant tots els cicles de l'educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d'activitats ofertes.

Per al curs 2018-2019, a banda  de les visites guiades als edificis modernistes de la Fundació i els tallers de vitralls i mosaics, seguim oferint els tallers de robòtica educativa «Lego WeDo» i «Descobreix en Bee-bot!» i el taller d'economia «Desenvolupa l'esperit emprenedor», així com també mantenim algunes novetats del curs anterior gràcies a la seva bona acollida. Aquest és el cas dels tallers de matemàtiques, el taller de manualitats i educació artística, «Ordit i trama», ell taller de botànica i civisme «Coneixent els jardinets de la Caixa» i el taller de biologia «De la cèl·lula a l'ADN».

Com a novetats d'aquest curs, al voltant de les exposicions temporals, presentem  les activitats «Plastihistòria de la Ciència» i «El farcell de la Postguerra». La primera inclou una visita a l'exposició de mateix nom, que consisteix en vint diorames fets amb plastilina que representen alguns dels moments històrics d'un descobriment científic o el propi inventor del descobriment, i un taller d'autòmats, un taller de matemàtiques o un taller d'ADN. La segona, consisteix en una visita comentada a l'exposició «El farcell de la Postguerra. Quan la gana aguditza l'enginy», que vol retre un homenatge a totes aquelles famílies que van viure una de les etapes més dures i llargues del nostre país, la postguerra.

Altres novetats del curs 2018-2019, són els tallers de cinema «Un doblatge de pel·lícula!» i «Cinemàgic: viu la teva aventura». Finalment, en les àrees de ciència i tecnologia també incorporem nous tallers de geometria i de mecànica i tallers de realitat virtual, d'electrònica creativa i de programació de videojocs.

Per llegir informació més detallada de cadascuna d'aquestes propostes, us convidem a descarregar i consultar la Guia d'activitats pedagògiques (en format PDF).

Inscripcions

Per concertar una activitat per a escoles o grups, ampliar la informació sobre les condicions de contractació i resoldre dubtes relatius al contingut de la Guia d’activitats pedagògiques, escriviu-nos a l’adreça electrònica indicada a continuació.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 725 95 22 – Extensió 2 (horari d’atenció, de dimarts a divendres).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>