Tallers d'economia Activitats per escoles

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

es-pot-argumentar-el-sistema-economic

ES POT ARGUMENTAR EL SISTEMA ECONÒMIC?

Taller on els alumnes han d’imaginar-se un país, una societat, i inventar-ne la història. Pensar on viurien, què menjarien, com anirien vestits, com es diria, què es podria fer i què no...amb un sistema econòmic determinat. A partir d’aquest moment, cada societat, cada cultura, rep un petit canvi: un invent nou, un canvi polític,.... Com es reestructura cada societat?

A partir d'un joc participatiu en format de taller, els joves aprenen a resoldre situacions de caire econòmic i social.

Nivells recomanats

• ESO
  • Batxillerat
  • Cicles Formatius
  • Formació d'adults

Àmbit temàtic

• Economia
  • Interacció amb el món

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 1 hora

Preu i descomptes

• 35€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

desenvolupa-lesperit-emprenedor

DESENVOLUPA L'ESPERIT EMPRENEDOR

En el taller, els participants, a partir d’unes premisses molt concretes, hauran de crear una petita empresa. L’empresa és avui una realitat bàsica i fonamental en el sistema econòmic i en el sistema d’organització social en què vivim. L’alumnat de Batxillerat, que en un futur es podrà integrar com a treballador/a d’una empresa o convertir-se en empresari, ha de conèixer el món empresarial i preparar-se per esdevenir una persona multifuncional, adaptable, efectiva, i que treballi en equip.

Aquest taller pretén que aquesta experiència esdevingui una guia, una ajuda a l’alumnat per avançar en el seu procés de potenciar la iniciativa personal, i sobretot reflexionar sobre la importància de les decisions en el procés econòmic global.

Al finalitzar l'activitat, els alumnes hauran adquirit coneixements sobre l’empresa com a unitat econòmica i sobre la responsabilitat social de l’empresa.

Nivells recomanats

• ESO
  • Batxillerat
  • Cicles Formatius
  • Formació d'adults

Àmbit temàtic

• Economia
  • Interacció amb el món

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 1 hora

Preu i descomptes

• 35€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

Inscripcions

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>