Tallers de robòtica educativa Activitas per escoles

Activitats per escoles

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

animacions-robodirigides

Els tallers Mini Innova estan pensats per acostar els nens/es i nois/es a la robòtica d’una forma lúdica i creativa.

Les escoles interessades en aquesta activitat poden escollir, segons edat i nocions dels alumnes, entre els tres tallers següents en què es treballen diferents aspectes de la robòtica:

Robots en 2D

Innovació i plàstica es fusionen per generar robots en 2D, dibuixant i treballant a partir d’un circuit electrònic que es crearà amb pintura conductora.

De 6 a 10 anys.

Lego WeDo (ens iniciem)

Construcció d’un robot amb peces de Lego seguint les instruccions dels talleristes, després es pot veure quins moviments realitza aquest robot gràcies a la seva connexió a una aplicació d'ordinador que permet programar-lo.

De 8 a 12 anys.

Lego WeDo (avancem)

Seguint el fil del taller anterior, construïm un robot Lego una mica més complex i fem ús de l’aplicació Scratch per a programar els moviments del robot. Imprescindible haver realitzat prèviament el taller «Lego WeDo (ens iniciem)».

De 8 a 12 anys.

Nivells recomanats

• Cicle Inicial de Primària
  • Cicle Mitjà de Primària
  • 1er Cicle d'ESO

Àmbit temàtic

• Teconolgia
  • Robòtica

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 2 hores

Preu i descomptes

• 210€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

Inscripcions

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>