Taller de postres de Nadal

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-taller-postres-nadal

Un taller de cuina creativa i saludable per a infants, centrat en la preparació d'una recepta dolça decorada amb motius nadalencs. Els infants cuinaran ells mateixos la recepta escollida per la professora, que l'explicarà pas per pas amb tot detall, i els ajudarà al llarg de tot el procés.

De igual manera, durant l'elaboració d'aquest dolç, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Edats:

De 5 a 14 anys.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>