Taller de cuina d'Halloween

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

halloween-dessert-pumpkin_pixabay-PublicDomainPictures

Aquest és un taller de cuina creativa i saludable per a infants. On aprendran a cuinar un parell de receptes senzilles i saludables, de manera divertida. Fent de la seva elaboració tot un joc, al donar als platets un aspecte d'allò més terrorífic. Amb figures i motius propis de l'imaginari de la festa anglosaxona de «Halloween», que tan s'ha popularitzat a casa nostra en els darrers anys.

De igual manera, durant aquest procés tant entretingut d'elaboració de les receptes, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Una sessió d'1 hora i 30 minuts.

Edats

De 5 a 14 anys.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen de manera presencial, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>