Taller d'alimentació saludable

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

destacada-taller-alimentacio-estiu

Aquest taller vol apropar els infants a diversos conceptes i dinàmiques què són essencials per a que qualsevol individu esdevengui capaç de planificar una dieta saludable i desenvolupar-se de manera autònoma en aquest àmbit. Els àmbits i conceptes  bàsic d'aprenentatge que inclou el taller són: piràmide alimentària, cuina saludable, compra intel·ligent i protocol a taula.

Els participants classificaran aliments, escolliran ingredients per composar receptes, empraran estris de cuina i prepararan plats. Finalment, també  crearan un menú.

Objectius del taller:

- Conèixer les tipologies bàsiques d'aliments i els  valors nutricionals principals de cada tipologia.
- Conèixer la piràmide del aliments i els conceptes clau que cal tenir en compte per poder mantenir una alimentació saludable.
- Aprendre a planificar un menú saludable.
- Tenir un primer contacte amb estris de cuina i preparar un plat.
- Aprendre a mantenir una posició correcte a taula.
- Aprendre a separar la brossa orgànica de la resta i reciclar les restes d'aliments i els seus envasos.

Edat: De 6 a 14 anys.

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia. Les places són limitades.

Preu per taller: 10€

– Abonaments per 2 tallers, 18 euros (10% descompte)
– Abonament per 4 taller,s 32 euros (20% descompte)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *