de les 9:00h a les 14:00h
Espai Cultura Fundació 1859

Aquest casal d'estiu vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

Som científics!

La ciència està per tot arreu i pot explicar molts aspectes del nostre dia a dia i nosaltres mateixos fem ciència cada dia. Experimentem, divertim-nos i descobrim junts si som científics!!

• Dilluns 28/06
    Iniciació a la ciència Mètode

científic i material de laboratori

• Dimarts 29/06

Reaccions químiques i química quotidiana

• Dimecres 30/06
    Mediambient

Sostenibilitat i medi natural

• Dijous 1/07
    Astronomia

Constel·lacions i coets

• Divendres 2/07
    Biomedicina

ADN i cèl·lules

Objectius:

• Despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l ́observació directa de tot el que els envolta.
  • Construir, programar i fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i el pensament complexa.
  • Potenciar la creativitat, la comunicació i la innovació como processos educables des de les intel·ligències múltiples basant-nos en les noves tècniques pedagògiques.
  • Estimular actituds crítiques, així com la observació i experimentació.

Horari: de 9:00h a 14:00h

Preu:180€ per nen/setmana

Edats: de 6 a 12 anys (de 1r a 6è de Primària)

Inclou tot el material