dijous, 2 de gener 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Cinema d'animació

Cinquanta anys després de la mítica arribada de l’home a la Lluna, el Solan i l’Eri s’embarquen en una aventura espacial per fer-hi el segon pas. Amb l’ajuda del seu amic inventor i d’enginyoses eines, aconseguiran construir la seva nau i arribar a l’espai?

Una pel·lícula plena de detalls imaginatius i personatges entranyables amb un rerefons irònic sobre els esdeveniments polítics actuals.

Direcció: Rasmus A. Sivertsen.
País: Noruega.
Any: 2018.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 80 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>