Saba-TiC Jornada lúdica tecnològica

Diades i jornades

dissabte, 8 de setembre 2018 de les 11 a les 19 h

Activitat organitzada per:

Saba-TiC és una mostra interactiva d’eines digitals i tecnològiques innovadores que pretén donar a conèixer la vessant innovadora de les entitats de Sabadell i del nostre entorn comarcal i metropolità, així com també vol informar i formar els ciutadans en aquest àmbit, difondre les tecnologies emergents entre infants i joves i, alhora, trencar l'escletxa digital per raons socials, econòmiques o d’edat.

El proper dissabte 8 de setembre tindrà lloc la tercera edició (com en les ocasions anteriors) al jardí de l'Espai Cultura. Una jornada lúdica per a tots els públics, que s'allargarà de les 10 a les 19 h, on hi trobareu demostracions, activitats i tallers gratuïts (amb inscripció prèvia)  al voltant de matèries com ara drons, realitat virtual, impressió 3D, electrònica creativa, robòtica educativa, videojocs i programació, entre d'altres. Podeu consultar més detalls de la jornada al web de l'Ajuntament.

LES PROPOSTES DE L'ESPAI CULTURA AL SABA-TIC 2018

Des de l'Espai Cultura contribuïm al conjunt d'activitats programades en el marc de Saba-TiC amb una demostració de robòtica educativa amb Arduino al mati (d'11 a 13 h)un taller familiar de «Drawbots» a la tarda (de 17 a 18 h) i, durant tota la jornada, amb demostracions d'RPGBoss, Lego WeDo i Littlebits, eines que emprarem en alguns dels tallers Mini Innova programats d'octubre a gener.

CONCURS DE DISSENY RÀPID PER A IMPRESSIÓ 3D

A més, junt amb Espai Creactiu, organitzem el concurs de disseny ràpid per impressió 3D. Per participar-hi no cal tenir coneixements previs, sinó que els participants seran tutoritzats per experts en disseny d'impressió 3D i els guanyadors rebran com a premi un llapis 3D i una inscripció gratuïta a un taller Mini Innova de l'Espai Cultura. Trobareu el formulari d'inscripció a l'adreça https://innovacio.typeform.com/to/h9Wmb6 i tot seguit us detallem les bases:

BASES DE PARTICIPACIÓ

Organitzen
Espai Cultura Fundació Antiga Caixa Sabadell i Espai Creactiu.

Requisits generals
- Poden participar tots els infants entre 8 i 14 anys, amb inscripció prèvia des del següent formulari: https://innovacio.typeform.com/to/h9Wmb6.
- No és necessària experiència prèvia en disseny 3D.
- Els dissenys s’elaboraran el dia 8 de setembre a les aules informàtiques de l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell (c/d’En Font, 25, Sabadell). Els inscrits disposaran d’1 hora i 30 minuts per elaborar el seu disseny, sota la tutoria de membres de l'equip d'Espai Creactiu.
- Hi ha dues categories de participació. Una per a la franja d'edat de 8 a 11 anys, els participants de la qual tindran accés a les aules en horari d'11 a 12.30 h, i una altra per a la franja d'edat de 12 a 14 anys, els participants de la qual podran accedir a les aules en horari de 12.30 a 14 h.

Jurat i criteris de valoració
- El jurat estarà format per un representant de de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, un representant de l'Espai Creactiu i un representant d'ESDI, Escola Superior de Disseny.
- Es valorarà l’originalitat en el concepte i en el disseny, així com la seva utilitat, la relació amb la ciutat de Sabadell i l’adaptació a les pròpies limitacions que imposa la impressió 3D.

Lliurament de premis
La comunicació dels guanyadors i l'entrega dels premis es durà a terme el mateix dissabte 8 de setembre a les 18h, en el mateix context de celebració de la jornada Saba-TiC al jardí de l'Espai Cultura.

Premi
Es concedirà un únic premi per a cada categoria d'edat, consistent en un llapis 3D i una inscripció gratuïta a un dels tallers multi-sessió que l'Espai Cultura ofereix d'octubre a gener dins la programació regular de taller Mini Innova.

Acceptació de les bases i de la resolució del jurat
La participació del concurs suposa l'acceptació d'aquestes bases i de la resolució inapel·lable del jurat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>