Cinema: En Ralph, el destructor

Activitats Press Start

diumenge, 18 de juny 2017 a les 11.30 h

Activitat organitzada per:

poster-original-rompe-ralphCada nit quan, tanquen les portes d'un saló recreatiu, els personatges dels seus videojocs hi cobren vida. En Ralph, l'antagonista d'un dels jocs més populars del saló, se sent marginat pels seus companys i ja no vol seguir fent el paper de dolent, així que abandona el joc per intentar ser un heroi en altres aventures que va vivint a les màquines veïnes. On les coses no acaben d'anar com ell voldria, malgrat les seves bones intencions.

Després dels intents fallits, En Ralph torna derrotat al seu joc i descobreix que sense ell res no pot funcionar perquè un joc sense objectiu no té sentit. Tanmateix, haurà de tornar a les màquines veïnes que havia visitat per ajudar els seus personatges a destruir una colònia d'insectes assassins que ha colonitzat aquests altres jocs.

Direcció: Rich Moore.
País: Estats Units d'Amèrica.
Any: 2012.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.

Durada: 1 hora i 41 minuts.

Edat recomanada: Apta per a tots els públics.

Tràiler

Projecció gratuïta, dins el programa d'activitats complementàries a l'exposició Press Start, sobre la història del videojoc.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>