Receptes per a Carnestoltes Taller infantil de cuina

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

foto-pastis-pa-motlle

Petits a la cuina és una línia de tallers per a infants, de cuina creativa i saludable. On ells mateixos cuinen dues receptes, una dolça i l’altra salada.  La professora els hi explica pas per pas i els ajuda al llarg de tot el procés.

Al mateix temps, durant l’elaboració es van introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

RECEPTES PER CARNESTOLTES

Pastís de tonyina (recepta salada)

Un pastís fred de tonyina fet amb pa de motlle. Combinaran diferents elements (com ara enciam, tomàquet, blat de moro, tonyina...) barrejats amb salses i cremes (salsa maionesa, salsa de tomàquet o crema de formatge), muntaran el pastís amb varis pisos de combinacions diferents, separats per les llesques de pa, i li donaran forma amb ajuda d'un motlle.

Màscares de pasta brisa (recepta dolça)

Recepta de dolços amb forma d'antifaç fets amb pasta brisada i xocolata o melmelada. Els participants aprendran a estirar la massa, donar-li la forma desitjada, farcir-la i coure les pastes al forn.

Durada: 2 hores.

Edats: De 7 a 12 anys

* Si l'infant pateix al·lèrgies, intol·leràncies o altres malalties alimentàries, consulteu-nos la viabilitat o no de que realitzi el taller.

* Les receptes elaborades durant el taller poden variar significativament respecte de les fotografies que il·lustren aquesta plana informativa.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 16€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>