Receptes per a Sant Joan

dijous, 22 de juny 2017 a les 18 h

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Petits a la cuina és una línia de tallers per a infants, de cuina creativa i saludable. On ells mateixos cuinen dues receptes, una dolça i l’altra salada. La professora els hi explica pas per pas i els ajuda al llarg de tot el procés.

Al mateix temps, durant l’elaboració es van introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

RECEPTES PER A SANT JOAN

Broquetes saludables (recepta salada)

Broquetes de gall d’indi, formatge brie i verduretes (pebrots, carbassó i xampinyons). Els participants aprendran a rentar i tallar les verdures i tallar la resta d'ingredients a daus, muntar les broquetes i cuinar-les a la planxa.

Coca de Sant Joan (recepta dolça)

Coques de pasta de full amb pinyons i crema. Els infants aprendran a estirar la pasta de full i tallar-la amb un motlle i batre ous per pintar la pasta amb un pinzell. La farciran de crema hi posaran els pinyons per sobre i aprendran a coure-la al forn i espolsar-hi sucre glacé per sobre per acabar.

Durada: 2 hores.

Edats: De 5 a 12 anys

* Si l'infant pateix al·lèrgies, intol·leràncies o altres malalties alimentàries, consulteu-nos la viabilitat o no de que realitzi el taller.

* Les receptes elaborades durant el taller poden variar significativament respecte de les fotografies que il·lustren aquesta plana informativa.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 16€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>