Receptes per a Halloween

Petits a la cuina

dissabte, 27 d'octubre 2018 a les 18 h

halloween-dessert-pumpkin_pixabay-PublicDomainPicturesAquest és un taller de cuina creativa i saludable per a infants, on aprendran un parell de receptes senzilles i saludables, de manera divertida. Les cuinaran ells mateixos (amb l'ajuda de la professora i guiats pas a pas) i farem de la seva elaboració tot un joc, donant als platets un aspecte d'allò més terrorífic! Amb figures i motius propis de la festa anglosaxona de «Halloween».

D'igual manera, durant aquest procés tan entretingut d'elaboració de les receptes, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de que realitzi el taller.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>