dissabte, 26 d'octubre 2019 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Petits a la cuina

Per què triar entre Halloween i la Castanyada quan podem celebrar totes dues festes alhora? En aquest taller cuinarem tant els clàssics panellets de la Castanyada com galetes amb formes terrorífiques!

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12 anys

Si l'infant sofreix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu abans la viabilitat que realitzi el taller.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.

Preu: 16 €

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>