Tallers Mini Innova

Del 20 d'octubre al 10 de novembre 2017

taller-intensiu-realitat-virtualEn aquest taller cada participant desenvoluparà un creació pròpia de Realitat Virtual, que podrà incloure escenaris, personatges i interaccions. Una creació, per exemple, que relati una història o que funcioni com un videojoc. Aquestes creacions podran visualitzar-se de manera totalment immersiva a través d'un telèfon mòbil i amb un visor de realitat virtual (com ara un Google Cardboard), o bé de manera semi-immersiva (sense el visor).

Els participants descobriran els aspectes bàsics de la narrativa immersiva i els videojocs immersius (planificació argumental, seqüencial i espacial, dinàmiques de joc...), coneixeran les bases indispensables de la creació tridimensional (objectes i espais 3D) i aprendran a programar objectes i accions a través d'un entorn de programació visual per blocs.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: divendres de 18 a 20 h.

Edats: de 10 a 16.

Mini joc demostratiu

Un exemple senzill d'escenari inmersiu en 3D amb elements d'interacció:

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 50€

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>